«Очевидно, що небо блакитне. Очевидно, що собаки милі. Очевидно, що ви збираєтеся штовхнути двері. Очевидно, що Lipton, американський чайний бренд зі світовим ім’ям, є правильним вибором для міцного чаю з льодом. Це перша думка, яка прийшла нам у голову, коли FIFCO звернулося до нас із брифом», — коментує головний виконавчий директор Founders Agency Чеча Агост Карреньо.
Кампанія від креативного агентства Founders Agency зробила абсурд очевидним у серії дивовижних роликів Lipton, які підводять до висновку, що немає нічого більш очевидного, ніж чай Lipton Hard Iced Tea. Від боса верхи на механічному бику в офісі до фотокабінки, перетвореної на сеанс олійного живопису — ці комедії запропонували освіжаючий погляд на міцний чай.
«З новим брендом завжди є трохи більше творчої свободи, і це ще веселіше, коли ви можете запропонувати ідеї на кшталт «давайте поставимо механічного бика посеред офісного простору», — заявивили представниці агенції Founders, Кеті Рейд та Крістін Мізусіма, які стоять за ідеєю створення нового продукту.
Запуск нового продукту запланований на окремих ринках США у 2023 році, а по всій країні — у 2024 році. Споживачі зможуть знайти різноманітну упаковку з чотирма освіжаючими смаками: Лимон, Персик, Полуниця та Half & Half. Всі вони виготовлені компанією FIFCO USA з використанням справжнього чаю Lipton.
«Lipton Hard Iced Tea — це те, яким ви хочете бачити чай з льодом на смак, — сказала Ліза Тесідо, бренд-директор Lipton Hard Iced Tea. — Ми створили рецепт, щоб переконатися, що м’який, збалансований смак, який люди так люблять в холодному чаї Lipton, дійсно проникає крізь нього. Думаю, люди здивовані, що холодний чай може бути таким смачним — його обов’язково потрібно спробувати».