Бос на механічному бичку, олійний портрет замість фото та інше: ролики зробили абсурд очевидним
17 Тра 2023, 12:17

Бос на механічному бичку, олійний портрет замість фото та інше: ролики зробили абсурд очевидним

«Очевидно, що небо блакитне. Очевидно, що собаки милі. Очевидно, що ви збираєтеся штовхнути двері. Очевидно, що Lipton, американський чайний бренд зі світовим ім’ям, є правильним вибором для міцного чаю з льодом. Це перша думка, яка прийшла нам у голову, коли FIFCO звернулося до нас із брифом», — коментує головний виконавчий директор Founders Agency Чеча Агост Карреньо.

Кампанія від креативного агентства Founders Agency зробила абсурд очевидним у серії дивовижних роликів Lipton, які підводять до висновку, що немає нічого більш очевидного, ніж чай Lipton Hard Iced Tea. Від боса верхи на механічному бику в офісі до фотокабінки, перетвореної на сеанс олійного живопису — ці комедії запропонували освіжаючий погляд на міцний чай.

«З новим брендом завжди є трохи більше творчої свободи, і це ще веселіше, коли ви можете запропонувати ідеї на кшталт «давайте поставимо механічного бика посеред офісного простору», — заявивили представниці агенції Founders, Кеті Рейд та Крістін Мізусіма, які стоять за ідеєю створення нового продукту.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Запуск нового продукту запланований на окремих ринках США у 2023 році, а по всій країні — у 2024 році. Споживачі зможуть знайти різноманітну упаковку з чотирма освіжаючими смаками: Лимон, Персик, Полуниця та Half & Half. Всі вони виготовлені компанією FIFCO USA з використанням справжнього чаю Lipton.

«Lipton Hard Iced Tea — це те, яким ви хочете бачити чай з льодом на смак, — сказала Ліза Тесідо, бренд-директор Lipton Hard Iced Tea. — Ми створили рецепт, щоб переконатися, що м’який, збалансований смак, який люди так люблять в холодному чаї Lipton, дійсно проникає крізь нього. Думаю, люди здивовані, що холодний чай може бути таким смачним — його обов’язково потрібно спробувати».

Розкажіть друзям про новину