Благодійна організація створила їстівне мило для боротьби з гігієнічною бідністю
31 Бер 2025, 16:06

Благодійна організація створила їстівне мило для боротьби з гігієнічною бідністю

Агентство Saatchi & Saatchi об’єдналося з британською благодійною організацією The Hygiene Bank, щоб запустити нову кампанію, яка привертає увагу до проблеми гігієнічної бідності у Великій Британії.

Центральним елементом кампанії є «The Edible Soap» — символічна креативна концепція, створена для того, щоб мати реальний вплив, і покликана підвищити обізнаність про фундаментальні проблеми, з якими стикаються мільйони людей, обираючи між їжею та купівлею засобів гігієни.

Дослідження, проведене The Hygiene Bank, показало, що майже 8 відсотків населення Великої Британії наразі живуть в умовах гігієнічної бідності. Приблизно 5,3 мільйона дорослих по всій країні змушені обирати між покупкою їжі та основних засобів гігієни, таких як мило та дезодоранти. Однак, за оцінками The Hygiene Bank, близько 20 мільйонів людей досі не чули про цю проблему.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розроблене у співпраці з етичним б’юті-брендом The Good Wash, «The Edible Soap» виготовляється з органічного какао-масла, вівсяного борошна, олії авокадо, томатного соусу, ароматизатора тостів, бобового ароматизатора, паприки та кельтської морської солі, що імітує смак запеченої квасолі.

Ініціатива стимулюватиме збір коштів через вебсайт Good Wash, де можна придбати віртуальні шматочки мила за 15 фунтів стерлінгів. Усі кошти, отримані від продажу, підуть на підтримку подальших ініціатив The Hygiene Bank, допомагаючи йому забезпечувати безкоштовними засобами гігієни людей та сім’ї, які інакше залишилися б без них.

Розкажіть друзям про новину