Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ
24 Чер 2022, 11:38

Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

Горнятко випитої кави – допомога дітям

У WOG CAFE в поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+ можна обрати будь-який гарячий напій, 2 грн з якого буде перераховано у благодійний фонд Твоя опора на лікування дітей, які стали жертвами війни в Україні.

До проєкту Підтримай захисників долучились 132 тис. клієнтів EVA

16 травня 2022 року мережа EVA та фонд «Повернись живим» запустили спільну ініціативу допомоги ЗСУ «Підтримай захисників». Механіка проєкту передбачає можливість для клієнта переказати на касах магазинів мережі суму від 1 грн для українських військових. За перший місяць понад 132 тисячі покупців мережі здійснили перекази на загальну суму 1 116 216 грн.

«Гуманітарний ресторан MAFIA» – партнер міжнародної гуманітарної організації World Central Kitchen

З перших днів війни родина рестораторів об’єднала 36 своїх закладів (BAO,NAM, CASTA, MAFIA) по всій Україні в  «Гуманітарний ресторан MAFIA», мережа стала наймасштабнішим партнером міжнародної гуманітарної організації World Central Kitchen. За 100 днів війни команда гуманітарного ресторану приготувала та видала 1 536 428 комплексних обідів для постраждалих від війни українців. Їжа доставлялась на залізничні вокзали, лікарні, деокуповані території та видавалась в Гуманітарних ресторанах MAFIA в усіх куточках України, які найбільш постраждали від активних бойових дій. Наразі Гуманітарні ресторани працюють у Харкові за підтримки World Central Kitchen, які готують понад 2600 комплексних обідів щодня та благодійного проекту UNCHIN за підтримки якого щодня понад 350 харків’ян отримують допомогу.

На платформі «Ментори в тилу» навчають, а гроші віддають до ЗСУ

Команда проєктів «Робота в тилу» та «Виробники в тилу» запустила платформу «Ментори в тилу». Це майданчик, де зібрані досвідчені спеціалісти, засновники та менеджери відомих компаній (Google, Facebook, Amazon, Дія, Vimeo, AJAX та інші). Більше 100 людей у ролі менторів надають професійні консультації, а отримані кошти перераховують до фондів підтримки ЗСУ. Людина під час купівлі сесії з ментором обирає, в який із фондів хоче перерахувати кошти. І платформа розподіляє отримані кошти до обраних фондів. Наразі майданчик працює з фондами Валерія Залужного, Сергія Притули, «KOLO» та «Повернись живим». Крім того, людина може обрати навіть інший фонд не з цього списку.

Понад 7000 українців отримали індивідуальну допомогу завдяки United for Ukraine (UfU)

27 лютого команда United for Ukraine запустила платформу для допомоги українцям, які прибувають у Європу. Тимчасове житло, юридична та психологічна підтримка, гуманітарна допомога, культурні ініціативи для збору коштів, підтримка окремих проєктів — United for Ukraine допомагає українцям усебічно. Команда UfU не лише інформує українців щодо базових загальних питань, а й консультує індивідуально.

Соціальний проєкт «Добро в дії» від ТМ «Добродія» на підтримку постраждалих від війни українців

Компанія «Добродія Фудз» ініціювала соціальний проєкт «Добро в дії» від ТМ «Добродія». Основною його метою є підтримка України з боку компанії та споживачів її продукції – вівсяних пластівців під ТМ «Добродія». Залучитися до проєкту зможе кожен українець, придбавши каші ТМ «Добродія» з наліпкою «Добро в дії». При покупці пластівців обраного асортименту, 1 грн від їх вартості буде відрахована на покриття нагальних потреб українців на постраждалих територіях, насамперед, у Чернігівській області. Отримані від продажу кошти перераховуватимуться до благодійного регіонального фонду, що опікується проблемами та потребами територіальних громад.

Клієнти EVA переказали понад 1,2 млн грн на благодійність

Оперативний штаб EVA з початку роботи опрацював та вдовольнив понад 340 запитів на благодійну та соціальну допомогу зі 137 міст у всіх областях України. Всього передано близько 100 тис. одиниць товарів першої необхідності на суму понад 4 млн грн. Також EVA реалізує благодійні ініціативи «Підтримай захисників» та «Дитинство без війни», до яких можуть долучатися клієнти мережі. Ці масштабні проєкти вже підтримали понад 147 тис. клієнтів, переказавши сумарно понад 1,2 млн гривень.

Співробітники Kimberly-Clark по всьому світу об’єдналися, аби допомогти українцям

Компанії Kimberly-Clark на глобальному рівні вдалося виділити 1 млн доларів міжнародним та локальним громадським організаціям, аби посилити зусилля з надання гуманітарної допомоги, підтримати внутрішньо переміщених осіб та українських біженців за кордоном. Співробітники Kimberly-Clark по всьому світу також жертвують кошти через свою глобальну програму допомоги, якою керує фонд Kimberly-Clark Foundation. Ця програма ще відкрита, а у її рамках співробітники компанії вже пожертвували понад 50 000 доларів. Kimberly-Clark подвоїть цю суму та спрямує її до міжнародних організацій на підтримку громадян України.

Розкажіть друзям про новину