Білборди розповіли про явище пост-віденської депресії
12 Чер 2024, 12:39

Білборди розповіли про явище пост-віденської депресії

Туристична організація Vienna Tourist Board та агенція Jung von Matt DONAU розпочали нову маркетингову кампанію, яка в жартівливій формі попереджає мандрівників про пост-віденську депресію — психологічний феномен, який може виникнути після поїздки до Відня.

Кампанія грає на тому, що після повернення додому відвідувачі відчуватимуть глибоке почуття меланхолії, ностальгічні мрії та емоційний неспокій.

Кампанія стартувала у Сполучених Штатах Америки, де на Таймс-сквер у Нью-Йорку з’явився білборд. Елементи кампанії також будуть розміщені на 70 автобусних зупинках та газетних кіосках по всьому Мангеттену.

Реклама в Інтернеті та соціальних мережах буде спрямована на Нью-Йорк, Вашингтон, Чикаго, Лос-Анджелес, Сан-Франциско та, вперше, Бостон, завдяки новому прямому авіасполученню з Австрійськими авіалініями, яке розпочнеться в липні 2024 року. У Канаді основна увага буде зосереджена на Торонто та Монреалі.

Крім того, у співпраці з Австрійськими авіалініями та Віденським аеропортом, міжнародні гості, які відлітають з Відня, будуть з гумором прощатися в залах очікування з повідомленням «Вибачте, я подарував вам пост-віденську депресію».

Туристичні сайти Відня також розмістять креатив на своїх соціальних каналах, а Vienna Tourist Board запропонує «перевірку симптомів» пост-віденської депресії на сайті. Сайт також сатирично переосмислює основні визначні пам’ятки як «місця підвищеного ризику» і визначає «тригери», серед яких 2 000 кав’ярень Відня, 27 замків, 163 палаци і понад 100 музеїв.

Ідея кампанії виникла під впливом нещодавнього обговорення в соціальних мережах пост-відпускної депресії, що характеризується почуттям меланхолії або роз’єднаності після повернення з подорожі. Дискусії навколо її впливу на психічне благополуччя стали поштовхом до створення цієї креативної кампанії, яка пропонує конкретні рішення та системи підтримки.

Штефан Бауернбергер, креативний директор Jung von Matt DONAU, пояснює: «Сміливе рішення підкреслити негативні наслідки, які може мати поїздка до Відня, робить цю туристичну кампанію такою винятковою. Вона наважується відрізнятися як концептуально, так і візуально, маючи на меті залучити аудиторію, яка не боїться ризикувати».

«Запускаючи цю кампанію, ми ставили перед собою чітку мету: створити дотепну розповідь, яка б передавала захоплюючу дух чарівність Відня у справді самобутній спосіб, — сказав Норберт Кеттнер, генеральний директор Vienna Tourist Board. — Ми хочемо нагадати людям, що Відень — це місто, яке залишається з тобою, воно залишається в серцях і думках відвідувачів ще довго після їхнього від’їзду».

Розкажіть друзям про новину