Білборди розповіли про явище пост-віденської депресії
12 Чер 2024, 12:39

Білборди розповіли про явище пост-віденської депресії

Туристична організація Vienna Tourist Board та агенція Jung von Matt DONAU розпочали нову маркетингову кампанію, яка в жартівливій формі попереджає мандрівників про пост-віденську депресію — психологічний феномен, який може виникнути після поїздки до Відня.

Кампанія грає на тому, що після повернення додому відвідувачі відчуватимуть глибоке почуття меланхолії, ностальгічні мрії та емоційний неспокій.

Кампанія стартувала у Сполучених Штатах Америки, де на Таймс-сквер у Нью-Йорку з’явився білборд. Елементи кампанії також будуть розміщені на 70 автобусних зупинках та газетних кіосках по всьому Мангеттену.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Реклама в Інтернеті та соціальних мережах буде спрямована на Нью-Йорк, Вашингтон, Чикаго, Лос-Анджелес, Сан-Франциско та, вперше, Бостон, завдяки новому прямому авіасполученню з Австрійськими авіалініями, яке розпочнеться в липні 2024 року. У Канаді основна увага буде зосереджена на Торонто та Монреалі.

Крім того, у співпраці з Австрійськими авіалініями та Віденським аеропортом, міжнародні гості, які відлітають з Відня, будуть з гумором прощатися в залах очікування з повідомленням «Вибачте, я подарував вам пост-віденську депресію».

Туристичні сайти Відня також розмістять креатив на своїх соціальних каналах, а Vienna Tourist Board запропонує «перевірку симптомів» пост-віденської депресії на сайті. Сайт також сатирично переосмислює основні визначні пам’ятки як «місця підвищеного ризику» і визначає «тригери», серед яких 2 000 кав’ярень Відня, 27 замків, 163 палаци і понад 100 музеїв.

Ідея кампанії виникла під впливом нещодавнього обговорення в соціальних мережах пост-відпускної депресії, що характеризується почуттям меланхолії або роз’єднаності після повернення з подорожі. Дискусії навколо її впливу на психічне благополуччя стали поштовхом до створення цієї креативної кампанії, яка пропонує конкретні рішення та системи підтримки.

Штефан Бауернбергер, креативний директор Jung von Matt DONAU, пояснює: «Сміливе рішення підкреслити негативні наслідки, які може мати поїздка до Відня, робить цю туристичну кампанію такою винятковою. Вона наважується відрізнятися як концептуально, так і візуально, маючи на меті залучити аудиторію, яка не боїться ризикувати».

«Запускаючи цю кампанію, ми ставили перед собою чітку мету: створити дотепну розповідь, яка б передавала захоплюючу дух чарівність Відня у справді самобутній спосіб, — сказав Норберт Кеттнер, генеральний директор Vienna Tourist Board. — Ми хочемо нагадати людям, що Відень — це місто, яке залишається з тобою, воно залишається в серцях і думках відвідувачів ще довго після їхнього від’їзду».

Розкажіть друзям про новину