Їжа — це момент споживання №1 для Coca-Cola. Кампанія «Magic Duos» — це зовнішня кампанія, яка відзначила вічну істину: Coca-Cola та смачна їжа просто створені для того, щоб бути разом.
Є щось магічне у поєднанні улюбленої страви та крижаної Coca-Cola. Тож, використовуючи лише типографіку та два знакові кольори, «Magic Duos» з’явилась на цільових, масштабних майданчиках з пропозиціями щодо подачі страв у різних культурах.
«Magic Duos» стартувала з розміщення білбордів на найжвавішому перехресті Торонто та була адаптована для використання в найпопулярніших торгових центрах Мехіко.
«Використовуючи щось настільки символічне, як логотип Coca-Cola, поряд зі смачною їжею, ми можемо за кілька секунд донести, що Coca-Cola є ідеальним компаньйоном для завершення трапези», — говорить Соланж Грімар, старший менеджер з маркетингу компанії Coca-Cola.
«Знаючи, наскільки важливим є харчування для бізнесу Coca-Cola, ця кампанія має бути чимось більшим, ніж просто інформаційною грою. Кожне виконання покликане стати смачним тригером для моменту споживання, який спонукає до смачної їжі з крижаною колою», — сказав Грем Ланг, головний креативний директор агентства VML Canada.