Білборди розповіли про страви, з якими Coca-Cola поєднується найкраще
10 Тра 2024, 11:28

Білборди розповіли про страви, з якими Coca-Cola поєднується найкраще

Їжа — це момент споживання №1 для Coca-Cola. Кампанія «Magic Duos» — це зовнішня кампанія, яка відзначила вічну істину: Coca-Cola та смачна їжа просто створені для того, щоб бути разом.

Є щось магічне у поєднанні улюбленої страви та крижаної Coca-Cola. Тож, використовуючи лише типографіку та два знакові кольори, «Magic Duos» з’явилась на цільових, масштабних майданчиках з пропозиціями щодо подачі страв у різних культурах.

«Magic Duos» стартувала з розміщення білбордів на найжвавішому перехресті Торонто та була адаптована для використання в найпопулярніших торгових центрах Мехіко.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Використовуючи щось настільки символічне, як логотип Coca-Cola, поряд зі смачною їжею, ми можемо за кілька секунд донести, що Coca-Cola є ідеальним компаньйоном для завершення трапези», — говорить Соланж Грімар, старший менеджер з маркетингу компанії Coca-Cola.

«Знаючи, наскільки важливим є харчування для бізнесу Coca-Cola, ця кампанія має бути чимось більшим, ніж просто інформаційною грою. Кожне виконання покликане стати смачним тригером для моменту споживання, який спонукає до смачної їжі з крижаною колою», — сказав Грем Ланг, головний креативний директор агентства VML Canada.

Розкажіть друзям про новину