Іноді, але не завжди, повідомлення в сфері громадського здоров’я можуть бути дещо стриманими та виваженими. Однак, деякі питання потребують більш конфронтаційного підходу.
Так було тоді, коли до Міжнародного дня презерватива організація, яка надає послуги з профілактики ВІЛ/СНІДу, лікування та адвокації, AIDS Healthcare Foundation (AHF) запустила кампанію «Just Use It».
За підтримки агентства зовнішньої реклами Billups, AHF розгорнула одноденну кампанію в США, Великобританії та Нідерландах.
У той час як деякі кампанії намагаються прорватися крізь шум і привернути увагу людей, мало хто робить це, розміщуючи банан у презервативі на видних місцях у мегаполісах по всьому світу.
Реклама також містила посилання на веб-сайт кампанії як засіб популяризації безпечного сексу.
Серед усіх стигм і табу, які оточують різні аспекти охорони здоров’я, сексуальне благополуччя може посідати одне з перших місць. Незалежно від того, чи йдеться про чоловіків або жінок, молодих або старих, розмови про сексуальне благополуччя можуть бути складними, що робить рекламу на цю тему ще складнішою.
Однак, як розповів СЕО агенції Billups Девід Крупп, завдяки виведенню на міжнародну арену здебільшого внутрішньої кампанії, що привертає увагу, вона була добре сприйнята в західноєвропейських країнах.
За словами Круппа, кампанія охопила близько 3 мільйонів людей протягом 24 годин і мала значний вплив, як для обмеженої кількості зовнішньої реклами.
Численні дослідження засвідчили, що використання презервативів може запобігти не лише вагітності, але й поширенню багатьох захворювань, що передаються статевим шляхом, включаючи ВІЛ.
Всесвітня організація охорони здоров’я заявила в інформаційному бюлетені на своєму сайті, що презервативи мали «значний вплив» на пандемію СНІДу, оцінюючи, що збільшення використання презервативів з 1990 року дозволило запобігти приблизно 117 мільйонам нових випадків інфікування ВІЛ.
Проте за останнє десятиліття рівень використання презервативів серед американських чоловіків знизився, а на початку 2020-х років спостерігається зростання кількості ЗПСШ та ІПСШ.
Хоча одна кампанія не може повністю переосмислити те, як люди сприймають сексуальне здоров’я, або докорінно змінити поведінку мільйонів споживачів, така грандіозна, зухвала демонстрація може надовго закарбуватися в пам’яті тих, хто її побачить. На думку Круппа, якщо зробити просвітницьку роботу з громадським здоров’ям трохи веселішою, це може мати вплив на подальші результати.