Некомерційна організація ветеранів та членів їх сімей Королівський канадський легіон запропонувала диджитал-рекламодавцям вшанувати пам’ять загиблих у Першій світовій війні, не показуючи жодної реклами протягом двох хвилин 11 листопада.
У рамках проєкту на диджитал рекламних носіях по всій країні було розміщено єдине повідомлення з незмінним гаслом Дня пам’яті «Щоб не забути», а також мак пам’яті. Стилізовані літери зображували дату і час, коли люди вшановують память загиблих у Першій світовій війні — об одинадцятій годині одинадцятого дня одинадцятого місяця.
Акт затемнення рекламних білбордів та екранів є жестом поваги до 117 000 канадських солдатів, які воювали і загинули на службі. Виходячи з півмільярдного ринку рекламних білбордів у Канаді, приблизна вартість затемнення цих білбордів на дві хвилини становить 191 400 доларів США.
«Дві хвилини мовчання в пам’ять про полеглих канадців є священними, — каже Нуджма Бонд, національна речниця Королівського канадського легіону. — Ця інноваційна кампанія є сміливим нагадуванням про важливість цього акту і ми запросили інші організації взяти в ній участь».
Середньостатистична людина отримує до 10 000 повідомлень на день, але на дві хвилини тисячі диджитал білбордів по всій країні стали чорними, і канадцям було запропоновано вшанувати пам’ять.
Програма блекауту рекламних білбордів координувалась через підрозділ медіа-баїнгу та планування рекламної агенції GroupM компанії WPP за підтримки креативного агентства Wunderman Thompson Canada.
«Це провокаційна стратегія, яка дійсно показує, наскільки впливовими можуть бути медіа у підвищенні обізнаності про важливе повідомлення, — говорить Кевін Джонсон, генеральний директор GroupM Canada. — Ми знаємо, як важливо донести до канадців правильне повідомлення в потрібний час і в потрібному місці, а також як важливо зробити перерву на знак поваги».