Спортивний бренд Adidas випустив нову кампанію, присвячену Чемпіонату світу з футболу серед жінок в Австралії та Новій Зеландії 2023 року.
Кампанія присвячена іконам нового покоління Алессії Руссо, Лені Обердорф та Мері Фаулер і покликана привернути увагу до гри у світі та надихнути інших молодих жінок і дівчат піти їхніми шляхами.
Кампанія, розроблена креативним агентством TBWA\London, об’єднує «глобальну сім’ю» футбольних легенд та прихильниць жіночого футболу: Девіда Бекхема, Леона Горецку та Іана Райта, акторку та футбольну фанатку Дженну Ортегу, а також героя Чемпіонату світу з футболу, аргентинця Ліонеля Мессі. Вони зібралися разом, щоб відзначити навички, якими славляться футболістки Руссо, Обердорф і Фаулер: від бачення і перехоплення м’яча до сили, креативності та точності.
Фільми є частиною нової творчої пропозиції від Adidas для майбутнього турніру. Кампанія «Play Until They Can’t Look Away» має на меті представити на найбільшій сцені одних з найкращих футболістів світу, чиї навички та пристрасть до гри вимагають глобальної уваги та підтримки.
Сіна Нойбрандт, директорка з глобальних комунікацій Adidas, сказала: «Не можна заперечувати, що всі чемпіонати світу є особливими, але цьогорічний турнір відчувається як такий, що дійсно наближає нас до переломного моменту для жіночого футболу. Ми бачимо рекордні продажі квитків, більшу аудиторію телетрансляцій, більше відданих фанатів і більше нових ікон, ніж будь-коли раніше. Саме цю суть ми прагнули відобразити в нашій новій кампанії. Ми сподіваємося, що, показуючи одних із найвідоміших зірок гри, ми зможемо надихнути наступне покоління також йти до своєї мрії та бачити в цих людях рольові моделі, які допоможуть їм відкрити для себе нові можливості!».