14 Чер 2024, 16:26

BBH запустило проєкт, який вчить маркетологів правильно комунікувати з аудиторією 65+

Агентство BBH London розпочало етнографічне дослідження, яке висвітлює погляди, інтереси та бажання людей похилого віку та пропонує брендам поради щодо того, як найкраще використовувати цю демографічну групу, яку часто неправильно розуміють.

Проєкт «Silver Culture» має на меті допомогти рекламній індустрії звернути увагу на найбільшу «сліпу пляму» — людей старше 65 років, прибуткову аудиторію, яка має більше часу, більше грошей і більшу купівельну спроможність, ніж будь-яке інше покоління.

Оскільки багато брендів припиняють свою сегментацію у віці 65 років або навіть раніше, а агентства рідко бачать брифи, орієнтовані на людей похилого віку, проєкт прагне зруйнувати монокультуру старості.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Етнографічний та широкомасштабний дослідницький проєкт BBH London, що проводився протягом 2 років, дозволив маркетологам розробити вибірку серед людей у віці 65-80 років, щоб створити сегмент, який можна порівняти з поколінням Z, міленіалами, поколінням X. Панельне опитування було проведено серед 500 респондентів у віці 65+ років у Великобританії, відібраних на основі національної репрезентативної бази.

Основні висновки дослідження включають те, що сучасні люди старше 65 років розглядають «третій акт» свого життя як час звільнення, мети та шанс спробувати щось нове, причому багато хто відчуває себе більш впевнено, ніж будь-коли, як у своєму тілі, так і в своїй ідентичності. Вони також хочуть, щоб бренди були менш серйозними і намагалися краще пізнати їх — 73% не відчувають, що маркетологи або бренди розуміють їх або їхні бажання.

Дослідження візуально представлено у вигляді редизайну культового візка для покупок, переосмисленого, щоб відобразити те, що люди старше 65 років сказали, чого вони насправді хочуть від брендів.

Джессіка Гарлік, старша стратегиня BBH London, сказала: «Ми хочемо, щоб наша індустрія була так само одержима культурою срібла, як і молодіжною культурою. Люди старше 65 років володіють більшою частиною багатства Великобританії і пропонують бізнесу можливість для зростання, яку колись мали молоді люди. Проєкт «Silver Culture» спрямований на те, щоб краще зрозуміти цю прибуткову аудиторію і допомогти нам змінити наші припущення про те, для кого призначені наші бренди».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео