Виявляється, що для того, щоб зробити чисту і зрозумілу презентацію, не обов’язково бігти до дизайнера — можна зробити все своїми силами. Для цього треба розуміти певні базові правила, і це не так складно, як може здаватись на перший погляд. Про це — в новому матеріалі від Аліни Глазової — лекторки, фаундерки «Того самого курсу з презентацій» та авторки жартів, які ви точно десь бачили.
Головна проблема недизайнерів, які беруться робити презентації — у тому, що вони практично завжди намагаються показати, що цей дизайн є.
Головна проблема недизайнерів, які беруться робити презентації — у тому, що вони практично завжди намагаються показати, що цей дизайн є. І замість того, щоб зробити просто й читабельно, починається нашарування різних фонів, ілюстрацій, міксування шрифтів, щоб виглядало «дорого-богато». Іноді в хід ідуть і шаблони, які можуть гарно виглядати до того моменту, коли ви спробуєте замість «lorem ipsum» вставити свій контент, який не завжди лягає в задані параметри.
Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.
Декілька простих порад, як зробити презентацію, яка не буде виглядати «крінжово».
- Контент — це головне, дизайн — лише інструмент. Особливо коли ти початківець в дизайні. Як би гарно, на твій погляд, не виглядав слайд, як би багато часу й фантазії ти на нього не витратив, якщо неможливо прочитати, що там написано, — це поганий слайд.
- Перший і другий слайди завжди мають давати чітку відповідь на питання, про що йтиме мова далі. Формулюйте думку чітко, щоб не довелось потім роз’яснювати чи вибачатись, бо вас не так зрозуміли.
- Якщо це презентація для розсилки — запевніться, що все буде зрозуміло без додаткових коментарів. Наша головна мета — відповісти на всі питання зацікавленої людини без пояснень. Старайтесь думати не про те, які ви класні, а про те, наскільки зрозумілою і корисною буде ця презентація для читача.
- Оберіть один шрифт і не «грайтесь». Для початку буде достатньо скачати Gilroy, який чудово виглядає як в латиниці, так і в кирилиці, і обрати 2 стилі — наприклад, «звичайний» для набору основного тексту і «жирний» для заголовків. Якщо в шрифті багато стилів, це не означає, що треба в одній презентації використовувати всі! Less is more в даному випадку.
- Заголовок + основний текст = найкращі друзі. Якщо так сталося, що треба розмістити багато тексту на одному слайді, не забувайте винести головну думку в заголовок, щоб можна було при швидкому перегляді зрозуміти, про що буде йти мова, і вирішити, чи варто читати далі.
- Учіться цілісному сприйняттю презентаціі. Якщо у вас поспіль ідуть слайди з великою кількістю тексту, то розбавляйте їх слайдами, де буде картинка або фраза, на якій варто зробити акцент. Для тренування надивленості погортайте сайти, які подобаються.
- Уважно вичитуйте текст. Бо помилки в тексті завжди погіршують враження від контенту.
Скоріше за все, вам було нескладно читати та сприймати цей матеріал. Тому що в ньому подумали про ваш комфорт: розділили поради на пункти, у кожному з них основну думку виділили в заголовок, а також проілюстрували простими прикладами. Якщо дотримуватись цих принципів при роботі над своїми презентаціями, їх рівень значно підвищиться.