Армрестлінг, дебати та інше: мобільний оператор зобразив протистояння під час вибору тарифу
Ще кілька років тому питання «вільно чи мобільно?» було не просто риторичним. Коли українці обирали між економією і якістю зв’язку, зміна оператора часто означала прощання з улюбленим номером і довгий процес сповіщення всіх контактів. Тарифні плани були або занадто обмеженими, або надто дорогими.
Але тепер все змінилося, адже lifecell дає можливість не обирати між якістю, наповненням і ціною.
Ми завжди прагнули не тільки запропонувати найкращі тарифи, а й створити емоційний зв’язок із нашими клієнтами. Тому ми раді представити нову іміджеву кампанію під слоганом «Вільно мобільно», яка демонструє нашу відданість ідеї безкомпромісного зв’язку.
Новий рекламний ролик, створений агенцією Isobar Ukraine, відображає цю ідею через просте і зрозуміле повідомлення: «Можна обирати, але навіщо, якщо можна не обирати? Поєднуй і спілкуйся вільно та мобільно — це lifecell».
4 червня MRKTNG MRTHN 2025
У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!
Кампанія «Вільно мобільно» підкреслює, що компроміси залишилися в минулому. Сьогодні наші абоненти можуть насолоджуватися безмежним зв’язком без необхідності вибору між економією та якістю.