Найбільша за доходом технологічна компанія світу Apple випустила рекламу на білбордах, щоб привітати аргентинську легенду у Південній Флориді.
На знак поваги до кольорової гами футбольного клубу «Інтер Майамі» та статусу Мессі як «найвеличнішого футболіста всіх часів», на білборді Apple зображено рожевого козла поряд із повідомленням: «Тепер на Apple TV».
Хоча це повідомлення може бути незрозумілим для деяких мешканців Майамі, які не відомі своїм футбольним фанатизмом, воно повинно бути зрозумілим для всіх, хто стежив за гучним підписанням Мессі з клубом MLS: переможець чемпіонату світу погодився приєднатися до «Інтер Майамі» за річну зарплату в розмірі від 50 до 60 мільйонів доларів, значну частину якої доповнюватиме Apple TV — медіапартнер ліги.
Фанати Мессі вже давно прозвали його “Goat” («Козел»), що є абревіатурою від Greatest Of All Time (найкращий з усіх часів).
За деякими повідомленнями, компанія Adidas також обіцяє Мессі частку від продажу сувенірної продукції, а «Інтер Майамі» готовий віддати йому частку клубу, коли 36-річний футболіст завершить кар’єру.
Більше того, Apple TV також планує випустити документальний серіал про Мессі, який продюсує Тім Пасторе, що отримав «Еммі» за «Вільне соло» та «Джейн».