Анна Коник стала новим маркетинг-директором мережі «Родинна ковбаска»
04 Вер 2024, 10:20

Анна Коник стала новим маркетинг-директором мережі «Родинна ковбаска»

З червня 2024 року Анна Коник зайняла посаду СМО в «Родинній ковбасці». Вона відповідатиме за маркетингову стратегію та комунікацію, дослідження ринку, а також концепції та впровадження нових продуктів.

Про це Анна повідомила на своїй сторінці в Linkedin.

Анна має більше 10 років управлінського досвіду в українських компаніях. До «Родинної ковбаски» вона очолювала маркетинг в медичній лабораторії Ескулаб та енергетичній компанії Арт-Енерго.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Рада стати частиною великою родинної компанії, яка має потужний, сформований роками бренд. «Родинна ковбаска» виготовляє продукти найвищої якості, які я, як і багато інших споживачів люблять за їх натуральність, різноманітність і неповторний смак.
Анна Коник
директорка з маркетингу «Родинна ковбаска»

Основними завданнями ТОП менеджерки буде створення позиціонування бренду, розширення асортименту продукції з урахуванням сучасних трендів. Залучення молоді та людей, які ведуть активний спосіб життя. Персоналізація маркетингових комунікацій та колаборації з інфлюенсерами. Інтеграція принципів корпоративної соціальної відповідальності в маркетингову стратегію.

Розкажіть друзям про новину