Анімаційний ролик BBC бореться зі страхом батьків перед квадратними очима у дітей
25 Лип 2023, 11:58

Анімаційний ролик BBC бореться зі страхом батьків перед квадратними очима у дітей

Згідно з загальнонаціональним опитуванням, проведеним на замовлення BBC Children’s and Education, майже 80% батьків вважають, що їхні діти користуються телевізором, iPad, телефонами чи комп’ютерами більше, ніж до пандемії. А 67% занепокоєні тим, що вони дивляться.

Цей страх старий: діти, які проводять занадто багато часу перед телевізором, зрештою матимуть квадратні очі.

Щоб розвіяти це занепокоєння, BBC випустив анімаційний фільм, який підкреслив, що важлива якість контенту на екрані, а не кількість годин, проведених за ним.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«The Square Eyed Boy» – це 60-секундний стоп-моушн, знятий для BBC Creative анімаційною студією Blinkink, який розповів про маленького героя, який виявив, що у нього квадратні очі.

У ролику звучить меседж: «Можливо, у вас не будуть квадратні очі, але ви можете стати більш всебічно розвиненими».

Розкажіть друзям про новину