Американський репер та комік Lil Dicky та Рожеві солдати з «Гри у кальмара» знялися у новому ролику бренду шотландського віскі Johnnie Walker та сервісу доставки їжі Uber Eats.
Дейв Берд, він же Lil Dicky, зіграв роль офісного працівника, який відвідує святкову вечірку, де повно Рожевих солдатів. Берд намагається поспілкуватися з таємничими гостями, однак події набирають обертів, коли вони відкривають пляшки Johnnie Walker, кожна з яких має етикетку з номером, що відповідає певному гравцеві «Гри у кальмара».
Раніше цієї осені Johnnie Walker випустив 456 унікальних пляшок, що відповідають кількості гравців у грі з серіалу. Логотип Крокуючого чоловіка також був змінений, щоб показати спеціальний спортивний костюм з серіалу.