Крокуючого чоловіка Johnnie Walker одягнули у спортивний костюм
02 Жов 2024, 16:29

Крокуючого чоловіка Johnnie Walker одягнули у спортивний костюм

Щоб відзначити запуск 2-го сезону серіалу «Гри в кальмара», який вийде 26 грудня, Johnnie Walker випустив лімітовану серію пляшок віскі Black Label.

Культовий логотип Крокуючого чоловіка тепер одягнений у зелений спортивний костюм, схожий на ті, що носять гравці, а на пляшках з’явилися випадкові числа від одного до 456, що представляють кількість учасників «Гри в кальмара».

Партнерство розпочалося 1 жовтня із захоплення Таймс-сквер у Нью-Йорку, яке відбулося о 4:56, що є ще одним відсиланням до «Гри в кальмара». Крім того, бренд просуває коктейль «456», що містить традиційні корейські інгредієнти та який створила міксолог Гінн Чоу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія також включає зовнішню рекламу, соціальні мережі, івенти та ритейл-маркетинг.

Розкажіть друзям про новину