Amazon випустив два рекламні ролики, які показують, як клієнти можуть почати розвивати нові інтереси та хобі в рамках глобальної платформи бренду «It’s On Prime».
У ролику «Double Shot Dad» зображений виснажений молодий батько, який надихнувся епізодом серіалу «Хлопаки», представленим на Amazon Prime Video, щоб покращити свою ранкову каву. У 30-секундному ролику він замовляє на Amazon різноманітне обладнання для приготування кави, поки доглядає за дитиною.
Другий ролик, 60-секундний «Concrete Jungle», розповідає про молоду жінку, яка переїжджає до нового міста, але почувається самотньо у своїй бетонній квартирі. Подивившись епізод серіалу «Добрі передвісники», вона починає замовляти на Amazon садовий інвентар, щоб перетворити свою квартиру на зелений рай.
Обидві реклами були створені креативним агентством Wieden+Kennedy London, а режисером виступив Майкл Спічча з продюсерської компанії MJZ. Відеокампанія підтримується зовнішньою, платною соціальною та диджитал рекламою.