Мережа магазинів-дискаунтерів Aldi представила обкладинку-пародію на журнал Vogue.
Наслідуючи останній випуск модного журналу під керівництвом головного головного редактора Едварда Еннінфула, супермаркет назвав пародійну обкладинку «Rogue», і замість того, щоб показати культових жінок, він презентував свої найвідоміші товари.
Обкладинка отримала різноманітні відгуки. Зокрема коментатор соціальних мереж і маркетингу Ден Ноултон похвалив цей трюк. «Маркетингова команда Aldi знову завдає удару, випустивши цей абсолютний хіт», — написав він.
Однак не всі погодились із цією думкою. Засновник консалтингової компанії Constellation Collective Саймон Терстон прокоментував це так: «На жаль, на мою думку, це лише для креативних людей. Важко повірити, що багато людей, які роблять покупки в Aldi, є читачами Vogue. Просто не думаю, що більшість їхніх клієнтів зрозуміють іронію».
Однак один із коментаторів відповів: «Я не читаю Vogue, але я читаю новини, і це було скрізь… Я думаю, що версія Aldi чудова і нагадує їхні попередні і смішні кампанії».