Adidas створив перше у світі жіноче поле для футболісток
09 Кві 2024, 13:43

Adidas створив перше у світі жіноче поле для футболісток

Десятиліттями культурні норми в багатьох арабських країнах перешкоджали молодим дівчатам займатися спортом. Цей суспільний тиск часто призводить до невтішної статистики: у середньому 73% арабських дівчат покидають спорт до 14 років. У 2023 році Adidas у партнерстві з рекламним агентством Havas Middle East створили ініціативу «Female Field», покликане зруйнувати ці бар’єри та надихнути нове покоління спортсменок.

Це перше у світі футбольне поле, яке має гендерну приналежність, але його справжня родзинка полягає у використанні арабської мови. Багато арабських слів, пов’язаних зі спортом: «м’яч», «біг», «удар», «стрибок», «гол» — граматично належать до жіночого роду. За це жіноче позначення відповідає та марбута — літера, що нагадує коло з двома крапками зверху.

Надихнувшись цією лінгвістичною примхою, Adidas перетворив спортивні майданчики по всьому Дубаї. Центральне коло, фокусна точка на будь-якому ігровому полі, було прикрашене двома крихітними крапками, простим символічним перемикачем, який фактично перетворив ці простори на жіночі поля, кидаючи виклик традиційному сприйняттю спорту як чоловічої сфери.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Отримавши резонанс далеко за межами ігрового поля, «Female Field» надихнуло Adidas на створення подібних арен, включаючи баскетбольні майданчики та хокейні ковзанки.

Розкажіть друзям про новину