Десятиліттями культурні норми в багатьох арабських країнах перешкоджали молодим дівчатам займатися спортом. Цей суспільний тиск часто призводить до невтішної статистики: у середньому 73% арабських дівчат покидають спорт до 14 років. У 2023 році Adidas у партнерстві з рекламним агентством Havas Middle East створили ініціативу «Female Field», покликане зруйнувати ці бар’єри та надихнути нове покоління спортсменок.
Це перше у світі футбольне поле, яке має гендерну приналежність, але його справжня родзинка полягає у використанні арабської мови. Багато арабських слів, пов’язаних зі спортом: «м’яч», «біг», «удар», «стрибок», «гол» — граматично належать до жіночого роду. За це жіноче позначення відповідає та марбута — літера, що нагадує коло з двома крапками зверху.
Надихнувшись цією лінгвістичною примхою, Adidas перетворив спортивні майданчики по всьому Дубаї. Центральне коло, фокусна точка на будь-якому ігровому полі, було прикрашене двома крихітними крапками, простим символічним перемикачем, який фактично перетворив ці простори на жіночі поля, кидаючи виклик традиційному сприйняттю спорту як чоловічої сфери.
Отримавши резонанс далеко за межами ігрового поля, «Female Field» надихнуло Adidas на створення подібних арен, включаючи баскетбольні майданчики та хокейні ковзанки.