Adidas розповів історію своїх культових кросівок у кінематографічних роликах
20 Вер 2023, 10:27

Adidas розповів історію своїх культових кросівок у кінематографічних роликах

Adidas розповів історію своїх культових кросівок Originals у новій глобальній кампанії.

Культова колекція Originals отримала нове життя від Adidas, який зосередився на символі, що об’єднав культуру, спорт і моду.

Adidas запустив глобальну кампанію «We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back» та оновив шрифт для своєї колекції Originals. Кампанія висвітлює три класичні силуети Adidas: Superstar, Gazelle та Samba.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб втілити оновлене бачення в життя, гігант спортивного одягу залучив творчі таланти трьох відомих режисерів, кожен з яких створив унікальний фільм, зосереджений на одній з цих культових моделей взуття.

Ролик Gazelle, наприклад, розповідає історію про те, як кросівки еволюціонували від кросівок на подіумах до скейт-культури. Ролик Superstar простежує шлях кросівок від баскетбольних майданчиків до хіп-хопу, а в епізодичній ролі в ньому з’являється американський хіп-хоп гурт 80-х Run DMC. У фільмі Samba показано міфічну подорож кросівок крізь час і простір, починаючи з плавних рухів молодих футболістів і закінчуючи різноманітними культурними сценами, які підкорило це взуття.

Окрім роликів, було створено серію триптихів, на деяких з яких представлені амбасадори та друзі бренду Adidas, серед яких Зінедін Зідан, Девід Бекхем, співачка Anitta та репер Pusha T.

Розкажіть друзям про новину