Adidas розповів історію своїх культових кросівок у кінематографічних роликах
20 Вер 2023, 10:27

Adidas розповів історію своїх культових кросівок у кінематографічних роликах

Adidas розповів історію своїх культових кросівок Originals у новій глобальній кампанії.

Культова колекція Originals отримала нове життя від Adidas, який зосередився на символі, що об’єднав культуру, спорт і моду.

Adidas запустив глобальну кампанію «We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back» та оновив шрифт для своєї колекції Originals. Кампанія висвітлює три класичні силуети Adidas: Superstar, Gazelle та Samba.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб втілити оновлене бачення в життя, гігант спортивного одягу залучив творчі таланти трьох відомих режисерів, кожен з яких створив унікальний фільм, зосереджений на одній з цих культових моделей взуття.

Ролик Gazelle, наприклад, розповідає історію про те, як кросівки еволюціонували від кросівок на подіумах до скейт-культури. Ролик Superstar простежує шлях кросівок від баскетбольних майданчиків до хіп-хопу, а в епізодичній ролі в ньому з’являється американський хіп-хоп гурт 80-х Run DMC. У фільмі Samba показано міфічну подорож кросівок крізь час і простір, починаючи з плавних рухів молодих футболістів і закінчуючи різноманітними культурними сценами, які підкорило це взуття.

Окрім роликів, було створено серію триптихів, на деяких з яких представлені амбасадори та друзі бренду Adidas, серед яких Зінедін Зідан, Девід Бекхем, співачка Anitta та репер Pusha T.

Розкажіть друзям про новину