Art Directors Club of Europe (ADCE) оголосив переможців, які нагороджені премією ADCE Awards 2023 року.
Раніше MMR публікувало список українських фіналістів премії, серед яких було представлено 23 роботи.
Золоті переможці, а також Спеціальні нагороди та Гран-прі, були представлені на церемонії нагородження, яка пройшла 1 грудня в рамках ADCE Festival. Срібло, бронза та шорт-листи були оголошені безпосередньо після церемонії. Переможці ADCE Awards 2023 були включені до Глобального рейтингу креативності The One Club.
Редакція MMR пропонує добірку переможних робіт, які представляли Україну цього року:
Золото:
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фундації Олени Зеленської у категоріях Interactive & Mobile for non-profit / public service / NGO, PR / Events.
Креативна команда створила новий текст “Щедрика” — про українські реалії, дітей-біженців, розлучені сім’ї та неможливість зустрічати свята вдома.
Срібло:
- Креативна агенція ANGRY, PR-агенція Dontstop та Forma Production з роботою Christmas not War для бренду «Бетон від Ковальської» у категоріях Print & Outdoor, Design.
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фундації Олени Зеленської у категоріях Film & Audio, Brand Experience, Integrated & Innovation.
Бронза:
- Креативна агенція ANGRY, PR-агенція Dontstop та Forma Production з роботою Christmas not War для бренду «Бетон від Ковальської» у категоріях Live Stunts Brand Activation, New use of Media.
- Креативна агенція ISD Group, Reiseplan, Strategic Agency, Kyiv + ST.MARY&CO / Kyiv, Hashtag з роботою «Крим, 5 ранку» для Українського інституту у категорії Special Outdoor, Print & Outdoor for non-profit / public service / NGO.
Агенція ISD Group разом з Українським інститутом поставили перед посольством Росії 11 виламаних дверей — на честь 11 кримських політв‘язнів, героїв проекту «Крим, 5 ранку».
- Креативна агенція Postmen з роботою «Світ Сковороди» для Міністерства культури та інформаційної політики України у категоріях Brand Experience Branded Spaces, PR / Events.
Агенція розробила динамічну та модерну айдентику національного мистецького проєкту до 300-річчя Григорія Сковороди, яке святкувалося 3 грудня 2022 року.
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фундації Олени Зеленської у категоріях Interactive & Mobile for non-profit / public service / NGO, PR / Events.