ADCE оголосив переможців: добірка українських володарів премії
04 Гру 2023, 11:35

ADCE оголосив переможців: добірка українських володарів премії

Art Directors Club of Europe (ADCE) оголосив переможців, які нагороджені премією ADCE Awards 2023 року.

Раніше MMR публікувало список українських фіналістів премії, серед яких було представлено 23 роботи.

Золоті переможці, а також Спеціальні нагороди та Гран-прі, були представлені на церемонії нагородження, яка пройшла 1 грудня в рамках ADCE Festival. Срібло, бронза та шорт-листи були оголошені безпосередньо після церемонії. Переможці ADCE Awards 2023 були включені до Глобального рейтингу креативності The One Club.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Редакція MMR пропонує добірку переможних робіт, які представляли Україну цього року:

Золото:
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фундації Олени Зеленської у категоріях Interactive & Mobile for non-profit / public service / NGO, PR / Events.
    Креативна команда створила новий текст “Щедрика” — про українські реалії, дітей-біженців, розлучені сім’ї та неможливість зустрічати свята вдома.
Срібло:
  • Креативна агенція ANGRY, PR-агенція Dontstop та Forma Production з роботою Christmas not War для бренду «Бетон від Ковальської» у категоріях Print & Outdoor, Design.
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фундації Олени Зеленської у категоріях Film & Audio, Brand Experience, Integrated & Innovation.
Бронза:
  • Креативна агенція ANGRY, PR-агенція Dontstop та Forma Production з роботою Christmas not War для бренду «Бетон від Ковальської» у категоріях Live Stunts Brand Activation, New use of Media.
  • Креативна агенція ISD Group, Reiseplan, Strategic Agency, Kyiv + ST.MARY&CO / Kyiv, Hashtag з роботою «Крим, 5 ранку» для Українського інституту у категорії Special Outdoor, Print & Outdoor for non-profit / public service / NGO.
    Агенція ISD Group разом з Українським інститутом поставили перед посольством Росії 11 виламаних дверей — на честь 11 кримських політв‘язнів, героїв проекту «Крим, 5 ранку».
  • Креативна агенція Postmen з роботою «Світ Сковороди» для Міністерства культури та інформаційної політики України у категоріях Brand Experience Branded Spaces, PR / Events.
    Агенція розробила динамічну та модерну айдентику національного мистецького проєкту до 300-річчя Григорія Сковороди, яке святкувалося 3 грудня 2022 року.
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фундації Олени Зеленської у категоріях Interactive & Mobile for non-profit / public service / NGO, PR / Events.

Розкажіть друзям про новину