ADCE оголосив фіналістів: добірка робіт українських учасників
16 Лис 2023, 10:00

ADCE оголосив фіналістів: добірка робіт українських учасників

Art Directors Club of Europe (ADCE) оголосив фіналістів, які будуть нагороджені премією ADCE Awards 2023 року, серед яких 23 фіналісти з України.

До списку увійшли золоті, срібні та бронзові переможці, а також, цього року вперше, представлені роботи, які пройшли до другого туру, потрапивши до шорт-листа.

Золоті переможці, а також Спеціальні нагороди та Гран-прі, будуть представлені на церемонії нагородження, яка пройде 1 грудня в рамках ADCE Festival. Срібло, бронза та шорт-листи будуть оголошені безпосередньо після церемонії. Переможці ADCE Awards 2023 будуть включені до Глобального рейтингу креативності The One Club.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Редакція MMR пропонує добірку робіт, які представляють Україну цього року:

  • Креативна агенція ANGRY, PR-агенція Dontstop та Forma Production з роботою Christmas not War для бренду «Бетон від Ковальської» у категоріях Brand Experience Live Stunts Brand Activation, New use of Media, PR / Events, Spatial Design, Place-specific Experiences, Print & Outdoor Special Outdoor.
  • Агенція I AM IDEA з роботою «ДОБРОПАЛИВО» для WOG у категорії Brand Experience Branded Spaces.
    У жовтні 2022 року мережа АЗК WOG та VISA створили кампанію із забезпечення паливом волонтерів благодійного фонду Життєлюб. Агенція вигадала «новий вид» пального — ДОБРОПАЛИВО. Кожен охочий мав змогу придбати добропаливо на WOG, та «підвісити» його для волонтерів. А при оплаті карткою VISA ДОБРОПАЛИВО подвоювалося.
  • Креативна агенція Postmen з роботою «Світ Сковороди» для Міністерства культури та інформаційної політики України у категоріях Brand Experience Branded Spaces, PR / Events, Outdoor (Including poster and billboard) та Print & Outdoor for non-profit / public service / NGO.
    Агенція розробила динамічну та модерну айдентику національного мистецького проєкту до 300-річчя Григорія Сковороди, яке святкувалося 3 грудня 2022 року. 
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фундації Олени Зеленської у категоріях Point of sale Experience and Activation, Promotions, New use of Media, PR / Events, Film & Audio for non-profit / public service / NGO та Integrated and Innovation for non-profit / public service / NGO, Interactive & Mobile for non-profit / public service / NGO, Direct Marketing.
    Креативна команда створила новий текст “Щедрика” — про українські реалії, дітей-біженців, розлучені сім’ї та неможливість зустрічати свята вдома.
  • Креативна агенція TABASCO з роботою Re:Create Ukraine у категорії Interactive & Mobile for non-profit / public service / NGO,
    Проєкт об’єднує архітекторів, ілюстраторів, дизайнерів, для відновлення України після війни.
  • Креативна агенція ISD Group, Reiseplan, Strategic Agency, Kyiv + ST.MARY&CO / Kyiv, Hashtag з роботою «Крим, 5 ранку» для Українського інституту у категорії Print & Outdoor for non-profit / public service / NGO, Special Outdoor.
    Агенція ISD Group разом з Українським інститутом поставили перед посольством Росії 11 виламаних дверей — на честь 11 кримських політв‘язнів, героїв проекту «Крим, 5 ранку».
  • Креативна агенція Publicis Ukraine з роботою для Ukraine.ua у категорії Print & Outdoor for non-profit / public service / NGO.
    Для цьогорічного сезону музичних фестивалів у світі команда агенції створила серію постерів #StopSorrowland2022, які будь-хто охочий може роздрукувати та розмістити у своєму місті. На перший погляд, постери схожі на звичні плакати з анонсами музичних фестивалів. Через музичну метафору команда показала, що війна — це “подія”, яку ніхто і ніколи не захоче у своєму місті.

Розкажіть друзям про новину