Art Directors Club of Europe (ADCE) оголосив фіналістів, які будуть нагороджені премією ADCE Awards 2023 року, серед яких 23 фіналісти з України.
До списку увійшли золоті, срібні та бронзові переможці, а також, цього року вперше, представлені роботи, які пройшли до другого туру, потрапивши до шорт-листа.
Золоті переможці, а також Спеціальні нагороди та Гран-прі, будуть представлені на церемонії нагородження, яка пройде 1 грудня в рамках ADCE Festival. Срібло, бронза та шорт-листи будуть оголошені безпосередньо після церемонії. Переможці ADCE Awards 2023 будуть включені до Глобального рейтингу креативності The One Club.
Редакція MMR пропонує добірку робіт, які представляють Україну цього року:
- Креативна агенція ANGRY, PR-агенція Dontstop та Forma Production з роботою Christmas not War для бренду «Бетон від Ковальської» у категоріях Brand Experience Live Stunts Brand Activation, New use of Media, PR / Events, Spatial Design, Place-specific Experiences, Print & Outdoor Special Outdoor.
- Агенція I AM IDEA з роботою «ДОБРОПАЛИВО» для WOG у категорії Brand Experience Branded Spaces.
У жовтні 2022 року мережа АЗК WOG та VISA створили кампанію із забезпечення паливом волонтерів благодійного фонду Життєлюб. Агенція вигадала «новий вид» пального — ДОБРОПАЛИВО. Кожен охочий мав змогу придбати добропаливо на WOG, та «підвісити» його для волонтерів. А при оплаті карткою VISA ДОБРОПАЛИВО подвоювалося.
- Креативна агенція Postmen з роботою «Світ Сковороди» для Міністерства культури та інформаційної політики України у категоріях Brand Experience Branded Spaces, PR / Events, Outdoor (Including poster and billboard) та Print & Outdoor for non-profit / public service / NGO.
Агенція розробила динамічну та модерну айдентику національного мистецького проєкту до 300-річчя Григорія Сковороди, яке святкувалося 3 грудня 2022 року.
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фундації Олени Зеленської у категоріях Point of sale Experience and Activation, Promotions, New use of Media, PR / Events, Film & Audio for non-profit / public service / NGO та Integrated and Innovation for non-profit / public service / NGO, Interactive & Mobile for non-profit / public service / NGO, Direct Marketing.
Креативна команда створила новий текст “Щедрика” — про українські реалії, дітей-біженців, розлучені сім’ї та неможливість зустрічати свята вдома.
- Креативна агенція TABASCO з роботою Re:Create Ukraine у категорії Interactive & Mobile for non-profit / public service / NGO,
Проєкт об’єднує архітекторів, ілюстраторів, дизайнерів, для відновлення України після війни.
- Креативна агенція ISD Group, Reiseplan, Strategic Agency, Kyiv + ST.MARY&CO / Kyiv, Hashtag з роботою «Крим, 5 ранку» для Українського інституту у категорії Print & Outdoor for non-profit / public service / NGO, Special Outdoor.
Агенція ISD Group разом з Українським інститутом поставили перед посольством Росії 11 виламаних дверей — на честь 11 кримських політв‘язнів, героїв проекту «Крим, 5 ранку».
- Креативна агенція Publicis Ukraine з роботою для Ukraine.ua у категорії Print & Outdoor for non-profit / public service / NGO.
Для цьогорічного сезону музичних фестивалів у світі команда агенції створила серію постерів #StopSorrowland2022, які будь-хто охочий може роздрукувати та розмістити у своєму місті. На перший погляд, постери схожі на звичні плакати з анонсами музичних фестивалів. Через музичну метафору команда показала, що війна — це “подія”, яку ніхто і ніколи не захоче у своєму місті.