З нагоди канадського ковбойського родео-фестивалю Калгарі Стампід McDonald’s Canada представляє «Cowboy Closeups» — рекламну кампанію, яка переосмислює свої культові продукти через естетику Вестерну.
Бренд віддає несподівану, але впевнену данину поваги місцевому сільському господарству та візуальній ідентичності Західної Канади. Розроблена агентством Cossette, кампанія базується на потужній ідеї — інтегрувати продукти McDonald’s у деталі ковбойського одягу: картопля фрі стає бахромою на куртці, Біг-Мак перетворюється на деталь капелюха, а ванільний ріжок ховається в складках бездоганної сорочки.
Кампанія відзначає не просто регіональне свято, а зв’язок між McDonald’s і фермерами, скотарями та виробниками, які постачають продукти для його меню. Яловичина, картопля та молочні продукти, що використовуються, є 100% канадськими. За допомогою цих елегантних і веселих візуальних елементів бренд передає тонкий, але потужний меседж: McDonald’s — це також місцеві продукти ручної роботи.