Картопля фрі з бахромою: страви McDonald’s стали деталями ковбойського одягу
14 Лип 2025, 10:27

Картопля фрі з бахромою: страви McDonald’s стали деталями ковбойського одягу

З нагоди канадського ковбойського родео-фестивалю Калгарі Стампід McDonald’s Canada представляє «Cowboy Closeups» — рекламну кампанію, яка переосмислює свої культові продукти через естетику Вестерну.

Новина за темою
McDonald’s вшанував канадських фермерів та власників ранчо у серії картин

Бренд віддає несподівану, але впевнену данину поваги місцевому сільському господарству та візуальній ідентичності Західної Канади. Розроблена агентством Cossette, кампанія базується на потужній ідеї — інтегрувати продукти McDonald’s у деталі ковбойського одягу: картопля фрі стає бахромою на куртці, Біг-Мак перетворюється на деталь капелюха, а ванільний ріжок ховається в складках бездоганної сорочки.

Кампанія відзначає не просто регіональне свято, а зв’язок між McDonald’s і фермерами, скотарями та виробниками, які постачають продукти для його меню. Яловичина, картопля та молочні продукти, що використовуються, є 100% канадськими. За допомогою цих елегантних і веселих візуальних елементів бренд передає тонкий, але потужний меседж: McDonald’s — це також місцеві продукти ручної роботи.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео