Провокаційна реклама, розміщена по всій системі метро, підвищує обізнаність про законопроекти проти квір-спільноти і водночас збирає кошти для неї.
За останні місяці понад 13 штатів запровадили законодавство, яке забороняє драг-артистам працювати в публічних місцях та поряд з дітьми. Насправді, лише цього року було представлено понад 400 законопроектів.
У відповідь на це For Them, бренд, який виробляє одяг для трансгендерних людей, представив зовнішню кампанію під назвою «Drag is divine» в метро Нью-Йорка, Лос-Анджелеса та Лондона.
Покликані підвищити обізнаність та викликати дискусію, рекламні ролики та вуличні постери містять провокаційні повідомлення на кшталт «So hot they started a culture war for us» та «Drag is divine: it needs no intervention». На передньому плані, що нагадує Едемський сад, зображені фігури Адама і Єви. Вони нафарбовані та одягнені в атласний одяг, що свідчить про гендерну неконформність.
«Чому Адам і Єва? Трансвестизм та гендерна експресія не є чимось новим — ми завжди були тут, — сказав Кайло Фріман, засновник For Them. — Ми створили естетику, яка промовляє до початку часів, як спосіб кивнути на багату історію гендерної експансивності біля “витоків” нашого суспільства, подібно до спільноти двох духів у культурах корінних народів. Ця історія підривається законодавцями, які виступають проти трансгендерності, та коментаторами, які часто розглядають гендерну плинність, трансгендерність і трансгендерність як “нове” явище або сучасну “проблему”, яка потребує законодавчого урегулювання».
Окрім реклами, For Them планує надати фінансову підтримку постраждалим групам шляхом проведення фандрейзингових заходів протягом усього прайду в червні. За словами представників For Them, зібрані кошти будуть передані Drag Story Hour, івент-компанії, яка організовує читання книг за участю трансгендерів та дітей, а також Фонду захисту трансгендерів Американського союзу громадянських свобод, який бореться за захист трансгендерів на законодавчому рівні.
Цією роботою For Them «показує середній палець анти-ЛГБТК+ законодавцям, які намагаються законодавчо заборонити гендерну неконформність, узаконити бінарність і криміналізувати свободу вираження квір-спільноти, — сказав Фріман. — Ми сподіваємося, що ця кампанія мобілізує громадянську активність, збере кошти на підтримку юридичного захисту прав ЛГБТК+ та розпалить вогонь квір-революції, яка вже відбувається по всьому світу. Це образ гордої непокори та солідарності для нашої родини трансгендерів та квір-братів і сестер, які відчувають на собі ударні хвилі такої політичної атаки».
Фріман додав, що ці законопроекти не тільки залишають трансвеститів без роботи, але й потенційно створюють небезпечний прецедент для більш репресивного законодавства, яке може скасувати існуючі права квір-спільноти. Вони звернули увагу на Флориду, яка нещодавно підписала закон SB254, що дозволяє штату забирати трансгендерних дітей з їхніх сімей.
«Хоча це законодавство прямо говорить про трансвестизм, ці законопроекти закладають законодавчі основи, які виходять за рамки мистецтва. Вони криміналізують і ставлять під загрозу безпеку гендерно неконформних людей у громадських місцях, — заявили вони. — Це ще один шлях, яким ідуть політики, налаштовані проти ЛГБТК+, щоб позбавити квір-спільноту прав, свобод та юридичного захисту, які вона має зараз».
Концепція рекламної кампанії була розроблена внутрішньою командою For Them. «Законодавчо відсторонити трансвеститів від публічних просторів та дітей — це певна загроза, яку ми хотіли відбити, — каже Фрімен. — Немає нічого більш божественного і прекрасного, ніж людське самовираження в його найбільш автентичній, повній і розгорнутій формі. У нинішньому політичному кліматі існують набагато нагальніші загрози, ніж сенсаційна атака на стародавній вид мистецтва та ідентичності, які існували завжди».