14% українців не бойкотуватимуть бренди, що залишились в росії: результати опитування
18 Тра 2022, 16:39

14% українців не бойкотуватимуть бренди, що залишились в росії: результати опитування

Тільки 14% українців не збираються брати участь у бойкоті брендів, які продовжують працювати на території росії. Такими є дані опитування Gradus Research 1790 містян віком від 18 до 64 років. Три чверті респондентів відчули б погіршення ставлення до бренду, якби дізналися, що він продовжує діяльність на території росії. 

З початком війни чимало міжнародних компаній прийняли рішення про вихід з російського ринку. Свою роль у цьому зіграв тиск суспільства: чотири з п’яти американців вважають, що бізнес має припинити роботу у росії (результати опитування компанією YouGov 2000 виборців США). Окрім цього, американські споживачі чекають від брендів пожертв постраждалим, комунікацію про допомогу Україні та евакуацію своїх співробітників (результати опитування 500+ респондентів асоціацією рекламодавців США 4A’s). Що цікаво, дві третини споживачів не тільки відчувають бажання купувати бренди, що підтримують Україну (дані YouGov), а й з розумінням ставляться до подорожчання. Троє з п’яти американців готові платити більше за пальне, бо вбачають у цьому підтримку демократії (дослідження Ipsos). То ж у брендів буде своя важлива роль при поясненні цих додаткових витрат, вважає редакція WARC.

Тиск суспільства у поєднанні з власними моральними орієнтирами спрацьовує — опитування Всесвітньою федерацією рекламодавців (WFA) 31 власника великих міжнародних брендів показало, що троє з чотирьох скоротили маркетингові інвестиції у росії з початку вторгнення. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Безумовно, вихід з такого великого ринку, як росія, вимагає від компаній рішучості. Але чи не є це втіленням на ділі високих бренд-цілей і цінностей, що записані у корпоративних маніфестах? Люди тому і згодні платити за брендовану продукцію більше, ніж за комодіті, що вона має додану вартість. Вартість емоцій і сенсів, які випромінює бренд. Так що стосунки з брендами — як один на один перед магазинною поличкою, так і для “ідентифікації” у колі родини і друзів — потерпають від такого емоційного факту, як продовження бізнесу на території окупанта.
Євгенія Близнюк
директорка Gradus Research

Найбільше бажання бойкотувати продукцію міжнародних брендів, що залишилися у росії, продемонструвала вікова група 25-54 роки, це активні і платоспроможні покупці. Найменше — люди, старші 55 років. У ній частіше, ніж в інших сегментах, вагалися із позицією, вибираючи варіант “важко відповісти”. Хоча у питанні: “Як би змінилося ваше ставлення до бренду, якби ви дізналися, що він продовжує свою діяльність на території росії?” ця група одностайна з іншими — такі ж 75% відчули б погіршення ставлення.

Повний звіт з конкретизацією брендів доступний до покупки у Gradus Research.

Попереднє дослідження Gradus Research показало велику частку переключення на нові бренди, особливо серед тих респондентів, хто зрушив з місця проживання, а таких — понад половини населення країни. Також опитування показало бажання підтримувати українських виробників. При цьому ціна не була вирішальною причиною для зміни бренду.

Опитування проведено дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети у мобільному додатку. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст з кількістю мешканців понад 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном. Період проведення опитування: 9-11 травня 2022 року. Розмір вибірки — 1790 респондентів.

Розкажіть друзям про новину