Редакція MMR щотижня збирає для вас найпопулярніше — усе, що зачепило, здивувало й викликало обговорення. Новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Скорочення у Новій пошті: чому компанія реформує комунікації та куди йде Олена Плахова

Керівництво Нової пошти проводить радикальне скорочення маркетингової та комунікаційної команд компанії. З компанії також йде директорка з управління репутацією групи компаній «Нова пошта» Олена Плахова.
Біллі Айліш запустила ініціативу з переробки концертного мерчу

Шукаючи новий варіант для свого непроданого одягу, мерчендайзинговий підрозділом Universal Music Group Bravado вирішив відправити 400 000 футболок, щоб перетворити їх на новий одяг. Ініціаторкою проєкту стала Біллі Айліш.
Сімейні візити у McDonald’s перетворили на яскраві анімовані історії

McDonald’s дебютує з Magic Stories — інтерактивною функцією сторітелінгу на основі штучного інтелекту в інтерфейсі Family застосунку McDonald’s в Нідерландах.
«Каннські леви» забрали нагороду у бразильського агентства: у чому причина

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські леви» відкликав переможця Гран-прі у номінації Creative Data — кампанію «Efficient Way to Pay» для виробника побутової техніки Consul.
Тетяна Буратчук стала новим Managing Director у UM Ukraine

Новим Managing Director UM Ukraine призначена Тетяна Буратчук, яка раніше працювала Media Director в агенції UM.
Креативи тижня:
Тиждень моди та спорт: чому подіум став біговою доріжкою

BETC вирішили повернути спорт у центр спортивного стилю, запустивши «The CatRace» — перший модний показ, де моделі не ходять подіумом, а біжать.
У «Сільпо» поспіли знижки: Микола Луценко розповів про врожай шашличка та моцарели

Мережа супермаркетів представила новий ролик, головним героєм якого став легендарний ведучий погоди Микола Луценко.
Метт Деймон похизувався колекцією келихів Stella Artois перед Девідом Бекхемом

У продовженні рекламного ролика Stella Artois «David and Dave» для Супербоула, Метт Деймон і Девід Бекхем знову об’єднуються в новій рекламі бренду.
Heineken створив SIM-карту для підтримки диджитал-детоксу

Heineken запустив план мобільного зв’язку, покликаний допомогти людям у Фінляндії скоротити час, проведений перед екраном.
Концертний тур Oasis надихнув Lidl стати лейблом курток

Напередодні концертного туру гурту Oasis мережа супермаркетів Lidl випустила літню куртку під кумедним лейблом «Lidl by Lidl».
Cher’17 довів, що навіть шлюб та нагородження не зупиняють шопінг

Cher’17 представив дотепну рекламну кампанію «Шопінг коли завжди», яка з гумором демонструє: вигідні покупки не обирають часу, а важливі життєві моменти — не завадять стилю.
KFC перетворив дитячу зубну пасту на морозиво

Цього літа KFC Spain об’єднується з Licor del Polo Junior, щоб випустити перше морозиво зі смаком зубної пасти.
Експертні матеріали тижня:
Каннські леви 2025: тренди реклами та інсайти з фестивалю від українських креативників

Редакція MMR традиційно звернулась до українських представників креативної індустрії, які були безпосередньо в епіцентрі подій, щоб ті поділилися інсайтами з Лазурового узбережжя.
Містика, заняття вокалом та відпустка. Ретроспектива тижня з Олександром Хмировим

Олександр Хмиров, співзасновник креативної агенції DRAMA QUEEN, поділився з MMR тим, що його дістало цього тижня, які інсайти вдалося зловити — і як планує перезарядитися на вихідних.
Інфлюенс-маркетинг у Twitch: гайд для брендів

Forward Media підготували гайд про те, як брендам заходити на Twitch і що справді працює.