Біллі Айліш запустила ініціативу з переробки концертного мерчу
01 Лип 2025, 16:26

Біллі Айліш запустила ініціативу з переробки концертного мерчу

Ви коли-небудь замислювалися, куди потрапляє непроданий концертний мерч із турів, що тривають десятиліттями? Для артистів, пов’язаних з мерчендайзинговим підрозділом Universal Music Group, Bravado, він часто опиняється у величезному приміщенні у Нешвіллі, де припадає пилом.

Шукаючи новий варіант для свого непроданого одягу, Bravado вирішив відправити 400 000 футболок зі свого складу у Нешвіллі вантажним кораблем до Марокко, де іспанський дизайнер і виробник одягу Hallotex перетворить багато з них на бавовняну пряжу, з якої потім виготовлять нові футболки зі 100% переробленої бавовни.

Ініціаторкою проєкту стала одна з найвпливовіших артисток UMG Біллі Айліш, а також її мати, акторка Меггі Бейрд.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Співачка вже давно заохочує фанатів використовувати багаторазові пляшки для води на концертах, обирати рослинне харчування та підтримує дизайнерів, які створюють мерч із перероблених матеріалів. Проєкт із переробки непроданих футболок став ще одним кроком у цьому напрямку.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео