Міжнародний фестиваль креативності та ефективності Baku Flames 2025 оприлюднив роботи, які увійшли до шорт-листа.
Після ретельного процесу оцінювання, проведеного міжнародним журі, до складу якого увійшли лідери індустрії, були відібрані найвидатніші проєкти, які змагатимуться за перемогу цього року.
Редакція MMR зібрала у добірку кампанії та ініціативи з України, які потрапили до цьогорічного шорт-листа конкурсу.
Connect & Engage Track
- Агенція Bickerstaff з кампанією «EEEOOOEEOEOOOOOOO» для молочної компанії «Галичина» у категорії Media (Use of Audio Platforms).
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях Media (Use of Audio Platforms та Use of Outdoor Media) та PR (Low-Budget PR та Social Impact PR).
- Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категоріях Media (Use of Outdoor Media) та PR (Low-Budget PR).
Core Track
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях Advertising Campaigns (Corporate Social Responsibility (CSR) & Corporate Image, Direct Marketing Campaigns, Low Budget Campaigns, Promotion & Activation Campaigns, Single Media Campaigns, Social Impact Campaigns) та Outdoor (Ambient & Experiential та Low Budget & High Impact).
- Агенція Bickerstaff з кампанією «EEEOOOEEOEOOOOOOO» для молочної компанії «Галичина» у категоріях Advertising Campaigns (Integrated Campaigns, Radio & Audio Campaigns), Film (Local Culture) та Film Craft (Sound Design & Use of Music).
- Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категоріях Advertising Campaigns (Low Budget Campaigns та Promotion & Activation Campaigns) та Outdoor (Low Budget & High Impact)
- Креативна агенція ISD Group з проєктом «Укриття від нетерпимості» для ГО «Різні. Рівні» у категорії Outdoor (Ambient & Experiential).

Design Excellence Track
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з новою айдентикою для академії пілотів дронів Dronarium у категоріях Branding (New Brand Identity) та Design (Digital Design та Graphic Design).

- Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категорії Design (Promotional Items/Promotional Printed Media).
- Креативна агенція ISD Group з проєктом «Укриття від нетерпимості» для ГО «Різні. Рівні» у категорії Design Craft (Art Direction).
- Креативна лабораторія Gusev Art Lab з проєктом «Звіт калібру 2024» для фонду компетентної допомоги армії «Повернись живим» у категорії Design Craft (Art Direction). Проєкт представляє звіт про результати роботи фонду за 2024 рік у вигляді кулеметної стрічки, де кожен проєкт наче куля, яка має чітку ціль та відповідні характеристики для її досягнення.

Effective Change Track
- Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категорії Creative Strategy (Low-Budget Strategy та Tactical Strategy).
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях Industry Effectiveness (Government & Public Service) та Sustainable Development Goals (Planet & Sustainability).