Цього Дня Святого Валентина новозеландський банк ANZ Bank та агентство TBWA\New Zealand перевернули традицію з ніг на голову, випустивши «Scammers Bloom» — унікальну троянду, спеціально створену для підвищення обізнаності про романтичні шахрайства.
Троянди на довгих стеблах, що вважаються головним символом кохання, виглядали гарно, але коли люди підходили ближче, то розуміли, що від них тхне чимось підозрілим.
Несподіваний підхід перетворив культурний момент, зазвичай зосереджений на коханні, на потужну інформаційну кампанію, яка висвітлила зростання кількості онлайн-шахрайств та їхній руйнівний вплив.
У квітковому магазині Love Stinks в Окленді, доступному лише один день, нічого не підозрюючи, відвідувачі прийшли за трояндами, але відчули неприємний запах — символічне попередження про те, що речі не завжди є такими, якими здаються.
Супроводжувані листівками до Дня Святого Валентина із зухвалими метафорами на кшталт «Ти — ідеальний улов», квіти заохочували до розмови. Всередині листівки були запропоновані поради щодо запобігання шахрайству, а активація заохочувала новозеландців відкрито говорити про тривожні ознаки романтичних афер.