«Припиніть наймати людей»: на вулицях Сан-Франциско з’явилася провокаційна реклама ШІ-стартапу
16 Гру 2024, 13:05

«Припиніть наймати людей»: на вулицях Сан-Франциско з’явилася провокаційна реклама ШІ-стартапу

Стартап Artisan, що займається розробкою штучного інтелекту, привернув увагу громадськості Сан-Франциско завдяки сміливій рекламній кампанії.

Гаслами на кшталт «Припиніть наймати людей» та «ШІ-працівники ніколи не просять підвищення зарплати» компанія розпалила палкі дебати про майбутнє людської праці.

Рекламна кампанія навмисно грає на антиутопічній риториці. Повідомлення на кшталт «Настала ера ШІ-працівників» не стільки провокує, скільки кидає виклик.

Але ця зухвалість мала свою ціну: соціальними мережами прокотилася хвиля обурення. На X деякі користувачі порівняли рекламу зі сценами з епізоду «Чорного дзеркала», а інші засудили її як «антилюдський маніфест».

Незважаючи на критику, кампанія Artisan, схоже, досягла своєї мети. У своєму дописі на LinkedIn генеральний директор компанії зізнався, що використовував провокаційну маркетингову тактику, щоб викликати інтерес.

Кампанія відбувається в той час, коли впровадження штучного інтелекту стрімко зростає в багатьох галузях. Згідно зі звітом Microsoft, більшість компаній зараз віддають перевагу талантам, які опанували такі інструменти, як ChatGPT або Copilot. Однак цей перехід не проходить гладко: майже 49% працівників побоюються, що штучний інтелект загрожуватиме їхній роботі.

Розкажіть друзям про новину