«Надто брудно їсти руками»: як KFC креативно вирішила проблему з поїданням боулів
03 Чер 2025, 12:50

«Надто брудно їсти руками»: як KFC креативно вирішила проблему з поїданням боулів

Фаст-фуд-мережа KFC випустила «Finger Lickin’ Fork», щоб допомогти своїм шанувальникам краще насолоджуватися боулами з рисом, після скарг у соціальних мережах, що вони занадто брудні, щоб їсти їх руками.

Розроблена креативним агентством Mother, кампанія в соціальних мережах передбачає, що KFC роздаватиме «спеціально виготовлені срібні столові прибори у формі руки», розроблені ювеліром Семом Озанном.

За словами представників мережі, ці виделки стануть для відвідувачів «практичним і високоякісним приладдям, яке вони зможуть використовувати для всіх боулів з рисом від KFC, якими будуть насолоджуватися в майбутньому».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео