Директоркою з маркетингу медичної мережі «Добробут» стала Катерина Сахарнова. До цього вона керувала маркетингом в компанії AB InBev Efes.
Катерина має понад 17 років досвіду у сфері FMCG та B2C маркетингу й пройшла шлях від бренд-менеджерки до директорки з маркетингу у великих міжнародних компаніях. Вона працювала в AB InBev Efes, Danone, Efes Ukraine та Colgate-Palmolive. У портфоліо Катерини — розробка стратегій, управління брендами, запуск інновацій та створення ефективних маркетингових структур, орієнтованих на досягнення бізнес-результатів.
Команда маркетингу під керівництвом Катерини Сахарнової сфокусується на розробці та реалізації нових ефективних рішень, спрямованих на зміцнення бренду «Добробут», масштабування бізнесу та підвищення рівня довіри клієнтів.
«Рада долучитися до команди медичної мережі «Добробут», яка стрімко зростає, і очолити напрям маркетингу. Мій головний фокус буде на розробці та впровадженні ефективних стратегій, які допоможуть зміцнити бренд «Добробут» та підвищити рівень довіри наших пацієнтів. Впевнена, що саме орієнтація на потреби клієнтів та пошук інновацій дозволять нам з командою не лише покращити досвід наших клієнтів, але й масштабувати бізнес», — зазначила Катерина Сахарнова.