Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
07 Гру 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Effie Awards Ukraine 2024 оголосила своїх переможців

29 листопада на церемонії нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2024 були оголошені найефективніші кампанії у сфері маркетингових комунікацій в Україні.

Best Marketing Teams 2024: рейтинг найкращих маркетингових команд України

Всеукраїнська рекламна коаліція та дослідницька компанія Factum Group Ukraine оголосили найкращі маркетингові команди України 2024 року у рамках церемонії нагородження Effie Awards Ukraine 2024.

TikTok заборонив використання б’юті-фільтрів для підлітків

TikTok встановив вікові обмеження для деяких своїх б’юті-фільтрів, щоб усунути занепокоєння щодо їхнього впливу на психічне здоров’я підлітків-користувачів.

Благодійна організація із забезпечення українських артилеристів створила свій аудіобренд

Благодійна організація «Реактивна Пошта», яка опікується потребами українських ракетних військ і артилерії, разом із аудіоагенцією VP Production створила власний аудіобренд.

Instagram дозволив створювати псевдоніми для інших користувачів

Instagram представив нову функцію, яка дозволяє давати собі та іншим користувачам псевдоніми у чатах.

Креативи тижня:

KFC випустив власну версію «Jingle Bells»

KFC представив свою версію «Jingle Bells», особливість якого полягає у тому, що він науково розроблений, щоб ідеально поєднуватися з насиченим смаком курки з пармезаном і трюфелем.

monobank та український ювелірний бренд створили колекцію золотих та срібних монокарток

Ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry та monobank презентували ексклюзивну колаборацію.

У центрі столиці з’явився «Ключ Києва»

До Міжнародного дня людей з інвалідністю у Києві біля Золотих Воріт відкрили інсталяцію «Ключ Києва». Її мета — привернути увагу до інклюзивності міста.

Український телеканал випустив ролик-маніфест на підтримку людей з інвалідністю і ментальними порушеннями

Телеканал «1+1 Україна» запустив соціально-інформаційну кампанію «Дай добра мені, людині». Основа кампанії — ролик-маніфест з ведучими «Сніданку з 1+1» Людмилою Барбір і Єгором Гордєєвим та 5 героями, людьми з інвалідністю, ментальними порушеннями.

IKEA відкрила попап на честь своєї блакитної сумки

IKEA відкрила у Лондоні попап-магазин, присвячений знаменитій блакитній сумці FRAKTA.

UAnimals відкрив крамницю непотрібних речей

У крамниці під назвою «Дуже хотілося» можна придбати віртуальні товари, яких люди спершу дуже прагнуть, а потім так і не використовують. 

У Києві з’явилася інсталяція, присвячена незламності українського телекому

У центрі Києва, на Подолі, встановили інсталяцію «I’m Fine» — артоб’єкт, що поєднує артефакти війни, зокрема пошкоджене телекомунікаційне обладнання, яке було зруйновано внаслідок повномасштабної війни.

Різдвяний ролик Vodafone відзначив еволюцію мобільного зв’язку

Vodafone випустив різдвяну рекламу, яка переносить глядачів у часі від появи мобільного зв’язку до сьогодення.

Добірка тижня:

Чорна п’ятниця: добірка креативів від українських брендів

Редакція MMR пропонує вам добірку креативів та роликів від українських брендів до Чорної п’ятниці.

Дослідження тижня:

Світові витрати у святковий сезон 2024 року сягнуть $240,8 млрд: дослідження

Агенція digital-маркетингу Inweb зібрала аналітику та тренди, які допоможуть бізнесу орієнтуватися у святковому періоді та адаптувати глобальні підходи до українських реалій.

Експертні матеріали тижня:

Юзабіліті сайтів краси: як підвищити KPI за допомогою аналізу поведінки користувачів

Денис Студеніков, COO and Head of UX/UI Department агенції Турум-бурум, поділився результатами дослідження UX/UI/CRO, яке аналізує поведінку користувачів на різних етапах онлайн-шляху — від пошуку товару до оформлення замовлення — і показує, як оптимізація сайтів у ніші краси підвищує конверсії та покращує користувацький досвід.

Розкажіть друзям про новину