У місті, де ранкова поїздка на роботу більше схожа на контактний спорт, Uber пропонує звернути увагу на Темзу.
Перша кампанія від агенції Atomic для Uber Boat by Thames Clippers під назвою «The River Line» візуально підключає зарядний кабель до легендарної лондонської річки, щоб просувати новий мобільний застосунок, що обіцяє спокій замість стресу.
Після перемоги в тендері на початку цього року, Atomic дебютували з образним ходом: кабель, що нагадує вигини Темзи, «підключається» до екрана смартфона. Це просто, влучно та водночас легкий тролінг на адресу перевантаженого міського транспорту Лондона.
Кампанія охоплює зовнішню рекламу вздовж Темзи та соціальні мережі, створені через Supernova — креативний підрозділ Atomic. Основна ідея — спокій у центрі міської мобільності.