Бренд Pripravka запустив лінійку кетчупів із на 42% меншим вмістом доданого цукру. Для цього використовується натуральний підсолоджувач — стевія, яка у 200-300 разів солодша за звичайний цукор, не містить калорій і має нульовий глікемічний індекс.
Для того, щоб розповісти про це, бренд представив кампанію, яка підкреслила ключову перевагу: «Кетчуп — більше не десерт». Комунікація орієнтована на аудиторію, яка прагне зберегти звичні смаки у своїх стравах, але водночас дотримується тенденцій здорового харчування.
До розроблення комунікаційної стратегії долучилася рекламна агенція NCG DIEVO, яка створила креативну кампанію з акцентом на тренд зниження споживання цукру. Вона включала телебачення, диджитал-інструменти, такі як YouTube та соціальні мережі, а також інфлюенс-маркетинг. Відомі блогери ділилися рецептами та демонстрували, як нові кетчупи можуть стати частиною здорового раціону.
Медіаплануванням та розміщенням займалася агенція EssenceMediacom, а Vataga Agency втілила дизайн.