Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
На росії представили «патріотичний» iPhone 15 Pro до 9 травня
Російська дизайнерська фірма Caviar презентувала преміальний iPhone 15 Pro Max до 9 травня вартістю 519 тисяч рублів ($5700).
В Instagram з’явились секретні сториз
Instagram додав кілька нових функцій для сториз, щоб надати користувачам більш креативні способи ділитися контентом і взаємодіяти один з одним.
Євген Клопотенко запустив сервіс виклику професійних кухарів
Український ресторатор Євген Клопотенко випустив сервіс виклику професійних кухарів MAKITRA.
Креативи тижня:
Користувачі соцмереж висміяли канадську армію через новий логотип
Канадській армії знадобиться певний камуфляж, щоб приховати свою нову спробу брендингу від сторонніх очей. Минулого тижня вона представила новий логотип, який змусив багатьох чухати потилиці.
Гумові рукавички, шкарпетки та склянка: Samsung випустив неочікувану лінійку товарів
Samsung та її маркетингова компанія Cheil Worldwide випустили у Південній Кореї лімітовану серію товарів повсякденного вжитку, щоб заохотити споживачів користуватися технікою із ШІ.
Rihanna, Katty Perry та інші на Met Gala 2024: ШІ увів в оману користувачів соцмереж
Художник з фотомонтажу та диджитал колажів, який відомий своїми мемами, Rick Dick увів в оману користувачів соцмереж, створивши реалістичні та несправжні образи зірок на Met Gala 2024.
«Тобі як завжди?»: українська мережа магазинів показала ментальний зв’язок між сомельє та покупцями
Креативна агенція I AM IDEA розробила рекламну кампанію для мережі магазинів «М’ясомаркет».
«It will be better next time»: благодійну колекцію одягу присвятили розбудові сексуальної культури в Україні
У рамках нової колаборації з харківським брендом keepstyle Фонд Олени Пінчук створив лімітовану колекцію одягу «It will be better next time». Вона присвячена розбудові сексуальної культури в Україні.
Добірка тижня:
«Бріджертони», умпа-лумпи та інше: добірка мемів на честь Met Gala 2024
Цього року Met Gala став не лише найпопулярнішим модним вечором, але й зірковим часом для інтернет-коміків. Інтернет користувачі звернули свою увагу на те, як зірки інтерпретували тему «Сплячі красуні: пробудження моди», несподіваною появою згенерованих ШІ образів та зеленою «червоною» доріжкою, визнаючи, що вони просто спостерігали за цим збоку у своїх подертих піжамах.
«Столиця змінила тебе, Миколо»: добірка мемів від користувачів та українських компаній
У соцмережі Х з’явився новий тренд під назвою «Столиця змінила тебе, Миколо», який у жартівливій формі показує, як було раніше і що стало зараз. Пропонуємо вам добірку деяких креативів від пересічних українців, а також українських компаній.
Експертні матеріали тижня:
РеЛоковані. Людмила Осипчук про цінність стратегій та роботу в німецькій кнайпі
Стратег з дипломом магістра хореографії, що працює декоратором весіль та барвумен у німецькій кнайпі. Усе можливо — на власному досвіді релокації в Німеччину доводить Людмила Осипчук, агентка з розробки і впровадження комплексних стратегій. Сприймати новий досвід як участь у реаліті-шоу та використовувати можливості по максимуму — Людмила ділиться з читачами своєю відвертою історією вимушеної релокації.
Віра Щербакова: 5 важливих ідей від Head of Communications Ajax Systems
Як українським брендам успішно комунікувати на міжнародних ринках та формувати ефективні команди? Як підтримувати mental health та що потрібно знати комунікаційникам на початку кар’єри? Своїми ідеями ділиться Віра Щербакова, Head of Communications Ajax Systems, у четвертому епізоді подкасту «Не під запис», з яких ми виділили 5 найважливіших.