Сумували за тролінгом брендів? А дарма. Бо Фокстрот і ROZETKA влаштували справжню маркетингову дуель.
Усе почалося досить буденно — з промокампанії ROZETKA до свого 20-річчя. Бренд гучно відсвяткував ювілей знижками, рекламними активаціями та комунікацією у звичному впізнаваному стилі. Але не встигло закінчитися свято, як на сцену вийшов конкурент бренду — Фокстрот, щоб добряче потролити ROZETKA на повну котушку.
Ритейлер електроніки оновив своє лого у стилі ROZETKA — замість знайомого Посміхуна з’явилась лисичка Фоксі, яка підморгує. А біля лого — зухвале повідомлення — «20 років чекати не треба, бо знижки вже тут», що є натяком на ювіляра.
Але й на цьому Фокстрот не зупинився. У відеоролику бренду з’явилася алюзія на відомий слоган ROZETKA «Щоразу що треба», який був перероблений на «Щоразу що хоч».
Соцмережі також не залишились байдужими: користувачі помітили відсилання на ROZETKA.

Чи це тролінг, чи плагіат — судити споживачам. Але одне можна сказати точно: маркетингові війни повертаються у гру. І це тільки додає драйву на ринку.