Samsung та її маркетингова компанія Cheil Worldwide випустили у Південній Кореї лімітовану серію товарів повсякденного вжитку, щоб заохотити споживачів користуватися технікою із ШІ.
Вміст спеціального набору під назвою «Have a Good AI Life» дуже несподіваний. Це гумові рукавички, шкарпетки, склянка, рушник, кухонна лопатка і пакувальна стрічка — звичайні предмети побуту.
Натхненням для створення лінійки товарів стало «щоденне нагадування про життя без зусиль, яке дарують прилади зі штучним інтелектом». Кампанія почалася з усвідомлення того, що найкращий момент для популяризації кращого життя з приладами із ШІ — це коли люди обтяжені домашньою роботою.
«Наша нова лінійка товарів створена для того, щоб дозволити ширшому колу споживачів по-новому познайомитися з AI Life, який тепер вплетений у повсякденне життя, — заявив КТ Кім, віце-президент і керівник відділу інтегрованих маркетингових комунікацій компанії Samsung Electronics. — Ми плануємо розгорнути різноманітні спільні кампанії, щоб люди могли випробувати нове життя зі штучним інтелектом, яке може запропонувати тільки Samsung».

Основна цільова аудиторія кампанії — молодята. Молодята вперше в житті купують побутову техніку самостійно, і зазвичай вони купують кілька приладів одночасно. Оскільки це переважно працюючі пари, зацікавлені у зменшенні домашньої роботи, вони мають високий рівень сприйняття побутової техніки зі штучним інтелектом.

Лімітована серія предметів супроводжується дотепними повідомленнями, які відповідають призначенню кожного предмета, щоб допомогти споживачам зрозуміти, як техніка зі штучним інтелектом Samsung може полегшити тягар домашніх справ і підвищити рівень свободи в їхньому повсякденному житті.
- Гумові рукавички: «AI Life виконає вашу обіцянку звільнити вашого партнера від домашніх турбот. Функція індивідуального миття посудомийної машини AI Dishwasher інтелектуально регулює продуктивність миття залежно від ступеня забруднення посуду».
- Шкарпетки: «Зніміть навантаження з ніг. ШІ знає вашу територію краще. Виготовлений на замовлення Jet Bot Combo™ AI, робот-пилосос і швабра з функцією AI Floor Detect, визначає тип підлоги, яку потрібно прибрати, і регулює потужність всмоктування».
- Склянка: «8 чашок води корисні для вашого тіла, а роздільна здатність 8K — для ваших очей. Технологія Neo QLED 8K AI Upscaling додає величезної глибини та чіткості вашому контенту».
- Рушник: «Домашні рушники стають готельними, оскільки ШІ робить все дуже розумно — від прання до сушіння. Завдяки AI Opti Wash & Dry™, універсальна пральна та сушильна машина Bespoke AI Laundry Combo™ рекомендує оптимальні цикли прання залежно від потреб користувача».
- Кухонна лопатка: «Смачніше, коли це зроблено вручну? Переверніть свої думки за допомогою рецепта зі штучним інтелектом. Просто відскануйте штрих-код продукту, і Bespoke Induction Infinite Line приготує страву на замовлення».
- Пакувальна стрічка: «Підходить для вашого повсякденного життя. Ласкаво просимо до AI Life, життя, як ніколи раніше».
Samsung відкрив спеціальну сторінку на сайті, щоб дати обмеженій кількості споживачів можливість отримати один з наборів. Набори були розпродані менш ніж за дві години. Зважаючи на потік запитів, компанія відновила виробництво і запустила акцію, яка триватиме протягом чотирьох тижнів. Ті, хто опублікує в соцмережах відео, як вони розпаковують або використовують набір, отримають додаткову лімітовану серію підносів.