Редакційний хіт: що читали найбільше на MMR цього тижня
14 Чер 2025, 11:00

Редакційний хіт: що читали найбільше на MMR цього тижня

15 найпопулярніших статей тижня про маркетинг, комунікації та креатив

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Гейлі Бібер продала свій бренд Rhode

Гейлі Бібер продала свій косметичний бренд Rhode компанії e.l.f. Beauty за $1 млрд.

Віталій Капустян став маркетинг-директором «Вчасно»

До команди цифрових сервісів для бізнесу «Вчасно» приєднався новий маркетинг-директор — Віталій Капустян. 

Apple випустила «тактильний» трейлер до фільму «Формула-1»

Цей ролик супроводжується точною вібрацією смартфона, синхронізованою з тим, що відбувається на екрані.

IKEA відкрила свій готель на Канарських островах

IKEA відкрила свій перший бутик-готель Las Dunas de Santa Catalina Boutique House у Лас-Пальмас-де-Гран-Канарія.

Креативи тижня:

Як гоління стає епічною грою: колаборація Philips та Fortnite

Philips OneBlade запустив Body Royale, гру в стилі Fortnite, яка виводить догляд за собою на новий хаотичний рівень, з гігантським віртуальним оголеним чоловіком у центрі уваги.

e.l.f. висміяв зумерів, які ігнорують сонцезахисний крем

Косметичний бренд e.l.f. Beauty з навчальною метою вирішив потролити покоління Z, яке плутається у доглядових засобах.

Девід і Донна знову разом: зірки «Беверлі-Гіллз» возз’єдналися у рекламі джину

У рекламі коктейлю «Vasectomy» від бренду джину Aviation Gin і креативного агентства Maximum Effort цього року відбувся несподіваний поворот сюжету. 

Курган & Агрегат та Марк Куцевалов закликали підтримати збір Atlas Weekend у креативному ролику

В Instagram з’явився ролик, де грабіжники відволікли морозивом учасника гурту Курган & Agregat, щоб той підписав згоду на викрадення. 

Doritos створив марсіанське поселення для тих, хто не вписується в рамки

Doritos робить велику ставку на Марс — із рекламним роликом, в якому уявляється, як його шанувальники будують власне поселення на Червоній планеті.

Blue Moon та eos перетворили пиво на бальзам для губ

До початку літа Blue Moon і eos запустили яскраву колаборацію, яка поєднує пиво і красу.

Перша черешенька та літня гроза: Uklon показав, як виглядають літні маршрути

Поки літо тільки набирає обертів, Uklon запустив креативну кампанію, яка говорить не про кілометри, а про моменти.

Чи може газована вода вбити: Liquid Death перевірив це на мамах своїх колег

Щоб довести, що нова лімітована серія газованої води Deathberry Inferno не вб’є вас, співробітники LD попросили своїх мам спробувати її.

Добірка тижня:

H&M, Skittles та інші: 5 найкращих кампаній до Місяця гордості

Сьогодні Місяць гордості — це свято, присвячене життю та досягненням ЛГБТКІА+-спільноти, а також важливе нагадування про тривалу боротьбу за їхні права та рівність. Пропонуємо вам найкращі кампанії брендів, присвячених цій події.

Експертні матеріали тижня:

Різдвяна казка, обстріли та захід сонця на Київському морі. Ретроспектива тижня з Тетяною Шулікою

Тетяна Шуліка, керівниця управління виробництва художніх проєктів 1+1 Production, продюсерка та авторка «Вартові Різдва», поділилася з MMR тим, що її зачепило цього тижня, які інсайти вдалося зловити — і як планує перезарядитися на вихідних.

Як ефективно комунікувати у сфері miltech: головні інсайти з Defence Tech Comms Bootcamp

На основі інсайтів з Defence Tech Comms Bootcamp 2.0 від Calibrated та Tech PR School редакція MMR зібрала найважливіше про те, як будувати ефективні комунікації в оборонній сфері.

Розкажіть друзям про новину