TikTok хоче, щоб бренди намагалися бути веселішими, щоб створювали більш резонансні повідомлення в застосунку.
Саме на цьому фокусується останнє дослідження платформи, у якому розглядаються типи гумористичних підходів, які працюють на платформі, і як бренди можуть використовувати їх для підвищення популярності своїх роликів.
За даними TikTok:
- Відео, розміщені за хештегами #funny та #comedy, мають шість трильйонів переглядів у застосунку;
- 30% користувачів TikTok заявили, що гумор у контенті є головним мотивом для наміру зробити покупку у бренда;
- «Funny» — найпопулярніша категорія відео, яку глядачі хочуть бачити від креаторів;
- 7 з 10 глядачів кажуть, що «смішити людей» — найприємніший аспект перегляду реклами TikTok;
Беручи до уваги ці дані, TikTok рекомендує брендам розглянути більш безтурботні, комедійні підходи до своїх кампаній на платформі, які вони можуть використовувати, працюючи з відомими креаторами або шукаючи поради в застосунку.
Робота з креаторами — це порада TikTok номер один, оскільки «вони знають комедію TikTok краще за всіх». TikTok також хоче заохотити більше брендів співпрацювати з авторами через свій Creator Marketplace, щоб більше зірок отримували оплату в застосунку, що дозволить їм краще адаптуватися до платформи.
Таким чином, у TikTok є додаткова мотивація для просування саме цього варіанту, але він все одно може бути цінним для тих брендів, які хочуть зробити TikTok центром уваги.
Але якщо ви хочете зробити це самостійно, TikTok рекомендує брендам провести власне дослідження, вивчивши тенденції розвитку застосунків, щоб зрозуміти, що саме працює.
TikTok також надав ці три поради для створення контенту:
- Меми — вони є відправною точкою для креативних ідей і можуть допомогти брендам дати зрозуміти глядачам, що вони беруть участь у розвагах.
- Реміксування трендів — тренд-реміксування призводить до збільшення часу перегляду реклами в середньому на 14%.
- Грайте зі стилем — креативні ризики в TikTok поважають і винагороджують. Якості, які можуть здатися авангардними (наприклад, сюрреалізм і неформальний контент), є важливими для гумору TikTok. TikTok — це місце, де можна розмахнутися і подивитися, що вийде.
Занурення в комедію завжди пов’язане з певним ризиком, оскільки бренди можуть втратити сенс і в результаті втратити зв’язок. Саме тому робота з відомими зірками може бути корисною, адже бренд використовує їхній досвід для досягнення успіху, але йому не обов’язково працювати з креаторами, якщо він вважає, що зможе придумати споріднені гумористичні образи, які будуть також резонансні.
Найважливіше — це дослідження. Якщо бренд збирається використовувати комедію на платформі, йому потрібно знати, що працює.
І як показує статистика, гумор є ключовим фактором залучення користувачів TikTok, і якщо бренд зможе правильно його використовувати, винагорода може бути великою.