Фахівці AdShot Creative на замовлення Afina Group створили сімейний ролик для нового українського бренду товарів для догляду всієї родини Вухастик. Відеосюжет з маленьким пухнастим зайчиком-помічником, який транслюється на національному телебаченні, розкриває теплу історію сімейного комфорту під час рутини прання дитячих речей.
У ролику підкреслено важливість моментів, які стають частиною повсякденного життя і які можна зробити більш комфортними та приємними разом з Вухастиком.
У роботі над створенням відео перед агенцією стояло завдання зафіксувати прості, але важливі моменти сімейного життя.
“Співпраця з AFINA GROUP була неймовірним досвідом для нашої агенції. Ми впевнені, що цей рекламний ролик створить емоційний зв’язок із глядачем, роблячи бренд ТМ Вухастик невід’ємною частиною кожної української родини”, — додають в AdShot Creative.
Трансляція ролика на національному телебаченні триває, і Вухастик став частим гостем у домівках українців, даруючи господиням та їх сім’ям безпечний догляд, затишок та комфорт.
Рекламна кампанія є першим національним маркетинговим просуванням ТМ Вухастик і, окрім ролика на телебаченні, включає в себе також діджитал-активність.