Анімаційний ролик авіакомпанії розповів історію кохання ялинкових прикрас
13 Гру 2023, 10:30

Анімаційний ролик авіакомпанії розповів історію кохання ялинкових прикрас

Чарівні різдвяні фільми, що беруть за душу і викликають сльози, підкреслюють важливість Різдва — це час, коли люди возз’єднуються і поширюють радість. Авіакомпанія Air Canada має традицію знімати такі чарівні різдвяні фільми, і хочаназвати їх інноваційними не можна, вони мають значення.

Цьогорічний святковий фільм Air Canada — це історія про різдвяну прикрасу, яка прагне возз’єднатися з іншою, коли вони опинилися на різних гілках ялинки. У фільмі присутні всі людські почуття: напруга, дія, героїзм, відчай, гумор, доброзичливість, драма і, зрештою, кохання. І так, Air Canada відіграла там ключову роль.

«Ми продовжуємо нашу традицію поєднувати вигадливу анімацію з сучасним виконанням улюблених канадських пісень, щоб розповісти історію про те, як бути разом під час свят, — заявив Енді Шибата, віце-президент з питань бренду Air Canada. — Так багато наших клієнтів подорожують на великі відстані, і всі наші колеги з Air Canada відчувають спільне почуття гордості за нашу роль у цих подорожах. Саме цю суть ми хотіли передати в цьому святковому ролику».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У фільмі використано новітню технологію CGI з ручним малюванням для створення креативного візуального ряду в стилі сторібук.

Агенція FCB відповідала за стратегію та креатив, анімацію створила компанія Hornet, аудіо — Cult Nation та OSO, Mindshare. Ролик доступний у 90-, 60-, 30- та 15-секундних версіях, як у платних, так і в органічних соціальних мережах, у системі розваг Air Canada, на телебаченні та в кінотеатрах по всій Канаді.

Розкажіть друзям про новину