Мораль часто вважається фундаментальним аспектом людської природи, якщо тільки не бути фанатом південнокорейського серіалу «Гра в кальмара». Тоді можна було б стверджувати, що моральний компас можна легко змінити за допомогою потрібної кількості готівки.
Netflix використав цю ідею в реальному світі у своїй рекламній кампанії нового реаліті-спін-оффу «Гра в кальмара: Випробування» напередодні фіналу сезону 6 грудня.
Креативне агентство BBH USA розробило ідею та кампанію, щоб використати культурну реакцію на оригінальне шоу.
Кампанія охоплює диджитал, соціальні та зовнішні медіа, включає в себе тизерний ролик «Price of Morals», у якому нью-йоркців опитав про їхню моральність червоний солдат із серіалу, веб-сайт з інтерактивним тестом на моральність із семи запитань, а також понад 100 одиниць зовнішньої реклами на найбільших північноамериканських ринках, у тому числі в Лос-Анджелесі, Нью-Йорку, Чикаго, Атланті і Канаді.
У ролику в американців запитали, наскільки вони готові поступитися своїми моральними принципами, починаючи від залишення собачих какашок на тротуарі і закінчуючи запереченням проти весілля свого найкращого друга (що змушує фанатів думати, на що підуть учасники шоу заради головного призу у розмірі $4,56 млн).
«Не дивно, що знаки долара мають безсумнівний вплив на наші моральні орієнтири. Але ми відчули, що повинні по-справжньому розпакувати стан моралі, і дозвольте мені сказати вам, він комічно похмурий», — розповіла Еріка Робертс, головний креативний директор BBH USA, в інтерв’ю The Drum.
«Правда в тому, що коли перед нами розмахують грошима, ми з набагато більшою ймовірністю погодимося зробити щось ганебне, наприклад, вказати туристу невірний напрямок або помочитися в басейн. Якщо люди готові п’яними набирати номер свого боса всього за $1,000, то можна лише уявити, які дикі речі відбуватимуться за $4,56 млн у шоу «Гра в кальмара: Випробування». — продовжила Робертс.