Давайте відверто: історії успіху не завжди мотивують. Буває, нас змушує сумувати відчуття власної неефективності у порівнянні з іншими.
Проте ми вважаємо, що себе варто порівнювати лише з собою в минулому. Адже справжній успіх криється у перемогах над особистими викликами.
Тож ми також маємо для вас одну історію. Про маленьке франківське SMM-агентство у тісній кімнатці, яке за кілька років виросло до dream-офісу у Львові та зібрало дюжину кейсів роботи з національними брендами у портфоліо.
2019: хто твій bro?
SMM-агентство, про яке говоримо, — це BRO:, а його засновник і CEO — Тарас Братченко (відчуваєте зв’язок між прізвищем і назвою?). З Тараса почався і неймінг, і принципи роботи команди, а саме партнерство та правило win-win (де кожен достойний, незалежно від того клієнт ти, чи підрядник).
Тарас, який тоді працював як Head of SMM у мережі “23 ресторани”, прагнув довести: можна досягти успіху, залишаючись собою і не стираючи з біографії місце народження.
Великі бренди для нього означали великі виклики, а не недосяжні мрії. А челенжі над собою — стиль життя. Один із цих челенджів і привів до того, що BRO: сьогодні — креативне комунікаційне агентство, для якого в першу чергу важлива стратегія, а вже з неї виникає контент.
Цей підхід став ключовим і у тому, що у далекому 2019 агентство виграло свій перший тендер та розпочало співпрацю із брендом ЛІМО, який вже понад 70 років створює морозиво для малечі та дорослих.
Далі до Лімо приєднується мережа особливої техніки Ябко. Команда працювала над соцмедіа понад 20 локальних магазинів бренду. Але Ябко швидко зростає, і BRO: зосереджує свій креатив над одним офіційним акаунтом мережі, збільшуючи і кількість підписників із 16-ти до 120-ти тисяч, і впізнаваність бренду.
2020: через терни до Павла Зіброва
Хоч ентузіазму розвиватися далі було предостатньо, проте епідемія covid внесла у плани корективи. Діяльність агентства призупинилась чи… чи це була пауза перед тим, як зробити новий потужніший ривок?
У 2020 BRO: трансформується з франківського SMM-агентства у львівське. І святкує цю трансформацію перемогою у тендері «Компанії Ензим» для Екстра спиртових Львівських дріжджів, додаючи у портфоліо комунікаційну стратегію для бренду із амбасадором Павлом Зібровим.
Після цього 2021 можна оголосити роком масштабування. До партнерів, що складалися із локального львівського бізнесу та нацбрендів, приєднуються сирні гуру ProCheese та Ardis, які вчили BRO: та решту українців пізнавати автентичну сирну культуру. До речі, швидкий тест: знаєте, хто такий чизмонгер?
2021: чи існує дружба з національними брендами?
Після цього настав час для ще одного виклику — залишитись ефективною та залученою командою у період стрімкого збільшення кількості партнерів. Адже осінь 2021 розпочинається з перемоги у тендері Marengo, продовжується «сирним романом» — успішними тендерами Bergader та Philadelphia, а закінчується на 100% справжній дружбі — початком співпраці з Galicia.
У той час проявляється superpower агентства — розподіл команди на сфери обов’язків (копірайтер, проджект-менеджер, таргетолог) замість об’єднання їх у одну особу, та власний контент-відділ! Кожен член команди, від продюсера до художника-постановника, працює над найменшою деталлю зйомки. До речі, мокапи упаковок на стокових фото для контенту команда не визнає і не використовує.
2022: виклики внутрішні та зовнішні
Ефективність та залученість спрацювали, проте із початком повномасштабного вторгнення BRO: , як і переважна більшість, зупинили діяльність. Після того, як зібрались у офісі, сконтактували з усіма партнерами та залишили цифровий слід про війну на сторінках кожного з них — колектив роз’їхався.
Зібрати себе і віднайти в собі минулий креатив було важко як і морально, так і фізично. Але за кілька місяців страх буквально перетворився в рішучість. Бізнес оживав, а з ним і BRO:. Агентство не просто відновило свою діяльність. До них повернулись УСІ їхні партнери, з якими вони «зайшли» у воєнні часи. Ця довіра вартує дорого, і команда робить все, аби виправдати її і сьогодні.
У той час агентство розпочинає співпрацю із брендом Koblevo, а згодом із виробниками затишку та тепла — брендом пледів Lanavitta. Зростає не лише кількість партнерів, а й членів команди — з 4 до понад 20! Проте, поки ще, всі вони працюють віддалено.
2023: двокрапка комунікацій
Перемога у тендері на ведення соцмедіа бренду РябChick ствердила: потрібно повертатися у спільний офіс. Принаймні, тому що скучили одне за одним.
Омріяний space BRO: готували разом із тендерною pr-пропозицією для компанії МХП. До речі, цей тендер вони виграли і у короткий час реалізували PR-кейси для брендів АПетитна, РябChick, М’ясомаркет та SkottSmeat, гучно заявивши про свою експертність у комунікаціях. Бо хоч BRO: і реалізовували 4 роки успішні PR-кампанії, проте в межах SMM-проєктів. Відтепер вони з комунікацій у соцмедіа перейшли до комунікацій в цілому, зберігши акцент на стратегії і контенті. Та і загалом агентство пережило нове народження, ребрендинг, ствердившись ще раз у брендових кольорах і цінностях.
Тож переїжджали у Львів всі вже з новоствореним pr-відділом, який розмістився на одній із двокрапок (столи у офісі розташовані у формі двокрапки, яка є частиною логотипу агентства).
З дуже важливого: BRO: — це завжди люди. Ті, що працюють всередині команди і ті, які формують пул партнерів. Не дарма агентство зосереджене на FMCG-брендах, адже прагне бути максимально близько до людей та продукту.
У агенства свій алгоритм залучення у маркетинг партнера, який дозволяє бути не просто підрядником, а саме BRO:. Для його створення вони детально вивчають ринок та продукт, переймають досвід та знання про потрібну сферу, стежать за трендами та моніторять конкурентів.
Якщо коротко, то, працюючи з виробником морозива, ти завжди знатимеш, яке ДСТУ має пломбір. Чи, маючи серед партнерів винний бренд, ніколи не переплутаєш келих для червоного сухого.
Незабаром світ буде святкувати різдвяно-новорічні свята, і тут BRO: також мають свій концепт залучення. От вже третій рік поспіль у офісі агентства ці свята настають в середні жовтня. Команда збирається на Christmas-брейн, щоб відготувати ідеї для високого сезону завчасно. А для максимальної атмосфери креативлять і для себе. Цього року, наприклад, щоб потрапити у зимовий сезон, команді потрібно було пройти крізь справжню шафу, пофарбовану у золотий (так-так, як у «Хроніки Нарнії»!). Хотіли б ви потрапити на такий брейн?
Бо BRO: — це завжди множина
Історія BRO: — це завжди множина. Ідей, перемог, викликів, контенту та креативу. Та головне — це множина людей, які, озираючись на себе в минулому, хочуть рости ще масштабніше. Та людей, які замість слів «конкуренція» та «клієнт» обирають партнерство та дружбу. Саме тому у них двокрапка на логотипі.
Зараз агентство працює над власним великим бізнес-проєктом, у якому зібрали весь свій п’ятирічний досвід співпраць і досягнень. Це знову буде історія про дружбу та креатив. Навіть більше — про формування нового покоління креативників. А ще у планах — повноцінний переїзд до Києва. То як, до зустрічі на Рейтарській?