Український бренд трикотажу представив колекцію, натхненну Музеєм Івана Гончара
23 Жов 2023, 16:59

Український бренд трикотажу представив колекцію, натхненну Музеєм Івана Гончара

Концептуальний бренд трикотажу 91LAB представляє свою нову колекцію FW 2023-23 «Відродження», у якій естетика модного пуризму поєднується з українським етно. Під час роботи над колекцією дизайнерка бренду Альона Пікуль досліджувала елементи традиційного національного одягу з колекції Музею Івана Гончара під наглядом старшої наукової співробітниці Олександри Сторчай.

Фонди музею зараз евакуйовані, але деякі речі були в майстернях на реставрації. Мені пощастило побачити і уважно роздивитись аутентичні свити, юпки, керсетки і плахту з крайкою. Кожна річ унікальна, детально і дбайливо пропрацьована. Я робила заміри та замальовки прямо на місці і навіть змогла приміряти кілька речей. Крій киреї (пальто з капюшоном) ми повторили майже один в один, лише вдосконаливши для зручності пройму.
Альона Пікуль
дизайнерка

Також завдяки етнографічним розвідкам в колекції 91LAB з’явились зв’язані вручну з конопляного джуту сумочки — такі тайстри (торбинки) гуцульські дівчата носили через плече.

Просто зараз, під час війни, українська культура переживає своє Відродження. Мільйони людей по всій країні заново відкривають для себе нашу історію, мистецтво, традиції. Ми хочемо бути частиною цього процесу, тому присвятили нову колекцію знаковим та маловідомим елементам українського костюма.
Тетяна Абрамова
засновниця та CEO RITO Group

Центральне місце в «Відродженні» займають жакардові худі, шарфи та кардигани з біло-блакитним квітковим принтом за мотивами популярної наприкінці XIX сторіччя «брокарівської вишивки». Цікава деталь: один з рукавів кардигана прикрашає справжня ручна вишивка данина українській традиції. Також в колекції є вишита сорочка, плахта та брюки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

При цьому в основу всіх речей колекції покладена філософія пуризму: прості форми, чисті лінії, стримані кольори.

Я намагалась уявити, як би сьогодні втілювали свої фантазії зі створення одягу і аксесуарів наші прабабусі, маючи сучасні технології і обладнання. Українська культурна спадщина надзвичайно багатогранна і її цікаво переосмислювати крізь призму сучасних трендів. Наша етніка чудово поєднується з мінімалізмом.
Альона Пікуль
дизайнерка

Розкажіть друзям про новину