Подвійна котлета та крадіжка нагетсу у друга: McDonald’s показав особливості своїх клієнтів
19 Жов 2023, 15:11

Подвійна котлета та крадіжка нагетсу у друга: McDonald’s показав особливості своїх клієнтів

Шанувальники McDonald’s повністю віддані своїм замовленням і всім дуже індивідуальним і різним способам, якими вони люблять ними насолоджуватися. Тому що, коли справа доходить до McDonald’s, у кожного є своя особливість.

McDonald’s Canada розуміє, що кожен клієнт по-своєму смакує чи навіть замовляє їжу. Те, як вони вмочують картоплю фрі, їхній ритуал замовлення подвійної котлети, те, як вони завжди ділять свій Біг Мак, або їхня звичка красти курячий нагетс у свого партнера — у кожного є своя «фішка» в McDonald’s.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми навмисно використали підхід, орієнтований на фанатів, коли справа дійшла до запуску цієї нової кампанії, що є відходом від того, як ми зазвичай розповідали нашу історію про якість їжі в минулому, — говорить Ребекка Смарт, директорка з маркетингу McDonald’s Canada. — Ця кампанія дійсно спрямована на побудову зв’язку з нашими клієнтами, оскільки вона визнає та відзначає їхні унікальні фанатські істини. Таким чином, ми змогли достовірно розповісти про якість та джерела походження нашої їжі, поділившись нашою власною правдою бренду — якістю нашої їжі».

У партнерстві з креативною агенцією Cossette McDonald’s Canada втілив цю кампанію в життя, використовуючи телебачення, зовнішню рекламу, відеорекламу на Дандас-сквер, диджитал медіа, платні та органічні соціальні мережі, а також креатив в магазинах.

Всі ці кампанії прославляють різні способи, якими люди роблять McDonald’s своїм, і підкреслюють високу якість їхніх улюблених страв у меню.

«Від самого початку ми хотіли розповісти про якість їжі таким чином, щоб це було свіжим відходом від звичних уявлень, — каже Джейсон Хілл, виконавчий креативний директор Cossette. — Ми не хотіли використовувати звичний підхід, який полягає у серйозному копіюванні інгредієнтів на тлі мальовничих фермерських полів. Натомість ми вирішили поставити шанувальників McDonald’s у центр історії, знаючи, що у кожного з них є своя особлива «фішка», пов’язана з їжею в McDonald’s. Це те, що ми найбільше любимо в цій кампанії — вона могла прийти тільки від McDonald’s».

Розкажіть друзям про новину