Кампанія, що просуває рослинне меню Burger King, стала першою роботою агенції Forsman & Bodenfors для гіганта фаст-фуду.
Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.
Ролик, випущений у рамках кампанії, показав, як проста дегустація бургерів вийшла з-під контролю.
«Ми працювали з дуже простим і справжнім творчим інсайтом: той факт, що бургери Burger King на рослинній основі на смак ідентичні до звичайних. А потім ми вирішили довести це до крайнощів», — каже Кароліна Груп, копірайтерка F&B.
Герой ролика намагався вгадати, який з двох бургерів є рослинним. Впертість молодого чоловіка призвела до змарнованого життя.
Кампанія проходить на національному телебаченні та в соціальних мережах у Швеції, Данії та Норвегії. Під час запуску кампанії Burger King також переобладнав деякі з своїх найпопулярніших ресторанів, щоб подавати виключно рослинну їжу.