Український бренд сумок створив кампанію про діалог із собою
23 Сер 2023, 11:46

Український бренд сумок створив кампанію про діалог із собою

Український бренд Bagllet представив нову кампанію, яка означає діалог із собою.

Обличчям кампанії стала українська модель Саша Книш, що відома співпрацею з брендами Miu Miu та PRADA.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У новій варіації аксесуари мають підкладку, що надає моделям більш структурованого вигляду і практичності.

«Ми створюємо аксесуари, які задають тон, але залишають місце для власного вираження». – написав бренд.

Розкажіть друзям про новину