Пивоварна компанія Budweiser Canada прибрала слово «Bud» зі своєї торгової марки.
Це зроблено в рамках нової кампанії, присвяченій дружбі, яка стартувала 30 липня — у Міжнародний день дружби. Вона передбачає тимчасове вилучення «Bud» із соціальних каналів, білбордів та етикеток бренду, а на його місці з’явиться «__weiser».
Щоб привернути ще більше уваги до того, що бренд називає «дружньою рецесією», Budweiser зняв фільм, у якому просить канадських чоловіків замислитися над тим, яким було б їхнє життя без друзів, а потім на одну хвилину відключив мовлення канадської спортивної мережі Sportsnet, щоб заохотити глядачів звернутися до своїх друзів.
Кульмінацією зусиль став веб-сайт ThatsWhatBudsDo.ca, який надсилає текстові нагадування про необхідність зв’язатися з друзями, а також подарункові картки у піцерію «Boston Pizza» вартістю $25 першим 20 000 канадців, які зареєструвалися на сайті.
Кампанія проводиться за результатами національного дослідження, яке Budweiser Canada замовила минулого місяця. З 1000 опитаних канадських чоловіків 70% сказали, що з віком вони рідше бачаться з друзями, а 20% повідомили, що не мають жодного близького друга. Водночас 75% опитаних чоловіків вважають, що якісне проведення часу з друзями покращує їхнє благополуччя.
Креативна агенція Anomaly працювала над креативом, а Dentsu займалася медіа-закупівлею.