Лідер у сфері фітнесу компанія Les Mills запустила нову міжнародну кампанію «Choose Happy», яка спрямована на те, щоб допомогти 64% представників покоління Z, які не займаються спортом регулярно, подолати такі бар’єри, як страх, і скористатися перевагами активного способу життя.
Головний герой кампанії, Бретт Голдштейн, став першим Амбасадором Щастя Les Mills, щоб показати, що коли людина обирає тренування, яке їй подобається, вона тренується більш старанно і щасливо.
«Коли я подорожував Новою Зеландією, я на власні очі побачив, чому ця острівна держава є однією з найщасливіших країн світу, — зазначив Гольдштейн. — Les Mills додає щастя у всі тренування, покращуючи фізичне та психічне здоров’я, і водночас досягаючи результатів. У кожному спортзалі, який я відвідав, панувала гарна атмосфера. Це навіть змусило мене посміхнутися. Я пишаюся тим, що можу донести натхненну новозеландцями ментальність фітнесу «Choose Happy», яку ми висвітлюємо у фільмі, до світу, щоб кожен, хто боїться тренуватися, міг відкрити для себе, що це насправді може бути ключем до щастя».
Рекламний фільм бренду, створений креативним агентством Nice&Frank, знімався у Новій Зеландії з режисером Андреасом Нільссоном. Окрім Голдштейна, у фільмі також знялася маорійська акторка Акушла-Тара Купе, яка дебютувала в міжнародному комерційному кіно, ще раз продемонструвавши культуру ківі.
Les Mills також оголошує унікальний конкурс для двох шанувальників фітнесу, які зможуть виграти омріяний переїзд до Нової Зеландії на три місяці та стати наступниками Голдштейна на посаді двох Амбасадорів Щастя. Претендентам потрібно лише зайти на спеціальний сайт і пояснити, чому саме їх обрали, а переможці будуть оголошені на сторінках Les Mills у соціальних мережах 28 липня за новозеландським часом під час LES MILLS LIVE в Лос-Анджелесі.
Кожен амбасадор отримає щасливу подорож вартістю 40 000 новозеландських доларів, щоб опанувати мистецтво бути щасливим. Наслідуючи приклад Гольдштейна, Амбасадори Щастя будуть прийняті в сім’ю Les Mills для того, щоб отримати повний досвід роботи з ківі, пройти навчання з провідними світовими інструкторами бренду та отримати особисту екскурсію від його засновника Філіпа Міллса, відвідавши деякі з найбільш захоплюючих пам’яток Нової Зеландії.